اگر عراق ایران را گرفته بود چه؟

October 20th 2009 | نویسنده: mamoosh

اگر توی جنگ ایران و عراق، عراق پیروز شده بود چی؟

امروز به صدام می گفتین حضرت صدام؟ به بچه هاش می گفتین یا ابا صدام فلان و بیسار؟ اگر عراقی ها به خواهر و مادرتون تجاوز می کردند(که کردند)، اسم بچه هاشونو می زاشتین صدام و کوفت  و زهره مار، سید صداشون می کردین؟

آقایی که امروز کونتو جرمیدی که  چرا به خدا و پیغمبر توهین می کنیم، 1400  سال پیش همین اتفاق تو ایران افتاد. خون اجدادت ریخته شد و به ناموست تجاوز کردن، ریدم تو غیرتت. حالا امروز برای اون کسی که مادرتو گائید دست میزنی؟ تف به شرفت

اگر این بلا رو خدا فرستاد چرا فقط سره ما خرابش کرد؟ خدا زورش نمی رسید به همه دنیا بفرسته؟ ما 1400 پیش بلد بودیم چه جوری کونمونو بشوریم، نیازی به کتاب راهنما نداشتیم. ما خودمون می دونستیم که نباید دختر بچرو زنده زنده خاک کنیم، می دونستیم که نباید با خواهرمون بخوابیم، حتی می دونستیم که نباید با دختر 8 ساله سکس داشته باشیم! اون کتاب اگر از طرف خدا هم امدی باشه بر اون وحشیایی اومده که این چیزارو نمی دونستن. آخه سگ پدرا  ما 2500 سال پیش برای زنان حامله بیمه داشتیم، این چیزارو که یاد بچه ها نمیدن، به بچه یاد میدن که ابوالفضل اومد آب بخوره افتادو دندونش شیکست!

8 سال پیش دو تا برج رو تو آمریکا ترکوندن، امروز 500 نسخه داستان ازش درومده. یکی میگه آدم فضائی ها بودن، یکی میگه آمریکائی ها بودن، یکی میگه عربا بودن، حالا ببینید اون چیزی که  1400 سال پیش اتفاق افتاده، امروز چه نسخه ایش به دست ما رسیده!!!!

میگیم آقا این کتاب کجاش معجزس؟ میگن همه دانشمندان عرب رو جمع کردن  یک نفر نتونست یک جمله مثله این بیاره، هرکیم آورد شبیه این بود. خب برادر الاغ من شما همه دانشمندان جهان رو هم جمع کنید کسی نمی تونه یک خط شعر مثله حافظ بگه! میگن محمد بی سواد بود، خوب از کتاب نوشتنش معلومه دیگه ،بتهوون کر بود سنفونی شماره 9 رو ساخت، خوب این بنده خدا که معجزش خفن تره که!

اون جنده کافری که توی آزمایشگاه های غرب، صبح و شب تلاش می کنه که دوای سرطان پیدا کنه خیلی مقامش بالا تر از شما و جد و آبادتون و اون کسائیه که سنگشونو به سینه میزنید! اگر خدایی هست و طرف شما رو گرفته، من ریدم به اون خدا، وای میسم روی پل سراط تو صورتش تف می کنم بعد با پای خودم میرم تو جهنم! اگر ماری کوری قراره با فاطمه زهرا یه جا باشن، من ترجیح میدم برم جهنم به این جرم که بجایه اینکه افسارمو مثله یابو بدم دسته بقیه، خودم نشستم و فکر کردم!

لپ کلوم این ما نیستیم که به خدا توهین می کنیم شما مسلمونا هستید که خدارو کردین کسکش و جاکش عالم، که آره هرکی بمیره اونجا  باکره تو قصر بهش میدن بکنه، کاندوم مجانی میدن، بادش می زنن. کسی که فلسفه زندگی و مرگش روی کیرش باشه خداشم به این روز می افته!


گرداب، وابسته به خبر گزاری ناموس

پست های مرتبط

شریعتمداری:عزرائیل جاسوس اسرائیلی هاست

حسين شريعتمداري نماينده ولي فقيه در موسسه كيهان در گفتگو با خبرنگار [...]

بازگشت همه به سوی اوست

از آنجائی که ممکن است عید به مسافرت بروم این آگهی ترحیم حسین بازجو را از [...]

161 Responses to “ اگر عراق ایران را گرفته بود چه؟ ”

اول که کل مطلب رو نخوانده بودم می خواستم بهت بگم که عراق توان گرفتن ایران رو نداشت، اصلا جنگ رو هم خود ابران شروع کرد. اما عراق نمی تونست کل ابران رو بگیره، یعنی نه می خواست ، نه می تونست. اما کل متن تو که خوندم دیدم این تذکر ربطی به کل متن و نظرت نداره. البته این نظر تو هست. سعی کن یه خورده ملایم تر بنویسی(نه سانسور کنی چون نظرت هست و نباید نظر سانسور بشه)

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

بدون اطلاع حرف نزنید
شکست ایران در عملیات کربلای 4 باعث شد ایران 598 رو بپذیره

[Reply]

Anonymous Reply:

آخه احمق این موضوع به این سادگی‌ رو هم نمیفهمی اون فقط یه مثال بود

[Reply]

ط Reply:

خیلی ممنون

اسلام ستیزآریایی Reply:

حال میکنم خمینی خوب فهمید راه قدس از کربلا می گذرد یعنی چی :D

@rahbar@ Reply:

تا می تونی تند بنویس

[Reply]

Anonymous Reply:

بابا چرا کس شر میگین! ببینین بچه داره چی میگه اونو مثال زد!

[Reply]

احمدرضا رادان | October 20th, 2009 at 10:54 am

متنتو کامل خوندم . دقیقا این حرفای منم بود
لعنت به پیامبر مکان جور کن مون که به عایشه ی 9 ساله هم رحم نکرد
هر کی تو جنگ می مرد زنشو از کس میکرد
هویجم تو دهن اون امام زمانی که هیچ وقت نبوده که بخواد بیاد

درود بر کوروش کبیر
درود بر شرف ایرانی
درود بر ندایی که به خاطر من و شما مرد

[Reply]

@rahbar@ Reply:

اسم کوروش رو نیار اه من بهت رای + دادم اما در کنار فحش اسم کوروش بزرگ را نیار شخصیتش میاد پایین

[Reply]

ایرانی Reply:

بدبخت امام حسین رو نمی گی تیکه تیکه کردن اومدین از این ندا دفاع می کنی !؟
حالا یه کاری کن ندا اقا سلطان رو هم فحش بدیم
پدر سگ اصلا تا دیروز معلوم نبود ندا آقا سلطان کدوم شیطون ایه حالا داری ازش دفاع می کنی
من خودم واسه ندا گریه کردم ولی واسه امام حسین باید خودمو جر بدم
چون اون با ندا زمین تا آسمون فرق داره

یه عده ادم متعصب بیفهم هم ریخت اینجا همش می گن:
درود بر کوروش کبیر
درود بر شرف ایرانی
درود بر ندایی که به خاطر من و شما مرد

در حالی که هر چی فحش از دهنشون می اد می گن
تو با چشم خودت دیدی پیغمبر به عایشه 9 ساله هم رحم نکرد !؟!؟!؟!؟!؟
الاغ عزیز آدمی که نصف شب می خوابه نصب شب رو هم به عبادت مشغوله صبح هم همش مردم رو هدایت می کنه کی وقت داره بیاد عیاشی و فلان بازی کنه !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

انگار شوهر یه زنی تو جنگ شهید شده و پول نداره بچه هاشو بزرگ کنه، پس فردا میخواد بره جندگی کنه پیامبر می اومد با اون ازدواج می کرد عین زنش خودش خرجشو می داد و نمی ذاشت بره دزدی کنه. بهشت هم خیال شوهرش راحت بود که همسرم رو به محمد “امین” سپردم !!!!!!!!!!!!!!!!!

“محمد امین” رو که قبول داری !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ به گوشت خورده تا حالا !؟!!؟!؟!؟!؟!

اصلا اگه پیغمبر می خواست که چرا ازدواج می کرد همینطوری مثل بچه های شهر خودمون هفته ای یه بار یه شیطون می اورد و از کوس و کلم بهش تلمبه می زد !
ازدواج میخواد چیکار !؟!؟؟!؟!؟؟
همینطوری تو صحرا می گرفت می کردش دیگه چرا مسخره بازی در می اورد ؟؟؟

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

همون امام حسینی که ازش دفاع میکنی در حمله به گرگان ایران
هزاران نفر رو کشت…
احمق حداقل برو تاریخ رو بخون بعد خودتو واسش جر بده

[Reply]

ایرانی Reply:

به گرگان حمله کرد؟؟؟؟؟؟
برم تاریخ رو بخونم، باشه ولی کدوم تاریخ؟؟؟
یه منبع معتبر یا یه کتاب بگو
حتما یکی از رفیقات یا یه ادم نفهم تو ماهواره این مزخرفات رو گفته و تو هم میای اینجا میگی
تو برو تاریخ رو بخون تا امام حسین رو بشناسی
برو قیام عاشورا رو بخون
برو کتاب های علی شریعتی و اینا رو بخون
یا اونا رو هم قبول نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟

اسلام ستیزآریایی Reply:

درضمن پیامبر در 6 سالگی عایشه به اون علاقه مند شد
و در 9 سالگی با اون همبستر شد
امیدوارم متوجه شده باشی×!!!!!!

[Reply]

ميثم Reply:

آقاي آقاي ايراني كه مي گي تو با چشم خودت دیدی پیغمبر به عایشه 9 ساله هم رحم نکرد ، ببينم تو با چشم خودت ديدي حسين رو تيكه تيكه كردن هان!!!
اما ما با چشم خودمون ديديم ندا رو با گلوله شهيد كردند

تا كي ما بايد به خاطر 1400 سال پيش اين عرب ها كشور خودمون رو بدبخت كنيم بجاي اينكه فكر گذشته كنيم بايد به فكر آينده باشيم.

گور پدر هرچي عرب و پيامبره اسلامه – اگه خدا به ايران ها لطف كرد و پيامبر و فرستاد تا به ايران حمله كنه و مسلمونشون كنه، چرا به همه دنيا لطف نكرد تا پيامبر راحت تر به زنهاي اسير جنگي تجاوز مي كرد

ببينم كدوم زن حاظره با قاتل پدر و مادرش ازدواج كنه هان!!!
تو حاظري بعد از اينكه تو جنگ كشتنت زنت رو بدي به قاتل خودت هان!!!

[Reply]

ایرانی Reply:

اون با زنای دشمن ازدواج نمیکرد

Anonymous Reply:

حیف این حافظه هویجیم جواب نمیده! اون بدبخت یهودی کی بود که پدر و برادر و عموش رو تو جنگ کشتن و آقای محمد ایشون رو به عقد خودش در آورد؟ من اگه دختر بودم حاضر بودم جندگی کنم والا! فاصله من با تو یه 6 ماه فکر کردنه! قشنگ یه پرده نازک کس و شر هست که رو فکر و عقلتو پوشونده، سعی کن بزنیش کنار هر چه زودتر. آسمون یه زمین نمیاد. خیلی هم احساس بهتری داری بعدش. من از تو بدتر بودم من نصف اون کس و شر رو حفظ بودم تو دبیرستان!

خیلی حال کردم زنده باد ایران و ایرانی

[Reply]

اگر می خوای نظرتو بگی بگو! چرا به خدا و پیغمبر و مقدسات توهین می کنی!
من نه بسیجی ام و نه طرفدار احمقی نژاد و خامنه ای (بلکه شدیدا مخالف)، ولی تا این حدود هم دیگه کفر نمی گم.

[Reply]

ميثم Reply:

عزيزم اينقدر به مقدسات ما توهين كردن كه ماهم مي خوايم اونا طعم اين توهين ها رو بچشن
بذار بفهمن هميشه حق با خودشون نيست

[Reply]

فرزاد Reply:

ناصر جان مقدسات ما يكيش مادره يكيش هم ميهن.
كدوم اسلام كدوم كشك. مگه دروغ ميگه مموش؟
عين واقعيت رو داره ميگه. ميتوني خودت بري تحقيق كني. مطالعه كني. مگه محمد شياد نبود؟ مگه كاروان مردم مكه رو غارت نمي كرد مگه هرچي ميخواست به اسم الله به مردم تحميل نمي كرد يه سري به اون تازي نامه (قران) بزن. ببين يه نكته اخلاقي، يه پيام انساني توش ميتوني پيدا كني؟ به قول زنده ياد هدايت، تمام فلسفه اسلام رو نجاست بنا شده. سرتاسر قران دستور به جهالت كشتار فرمان بري و ترسيدن از الله اي است كه عين ميرغضب منتظره بنده هاش برخلاف خواست محمد كاري بكنن تا دودمانشون رو به باد بده. براي ما ايراني ها كه باغ و جوي هاي روان آرزوي دست نيافتني نبود. ما كه مثل عرب ها شب و روز در حسرت سكس به سر نميبرديم، ببينيد بهشتي كه به مومنين وعده داده چقدر ابلهانه و چندش آوره، عين شیطون خانه مي مونه اين بهشت. فقط كافيه يه بار اون تازي نامه رو مث يه كتاب عادي بهش نگاه كني و بخونيش. يه كتابي هست به اسم “نگاهي نو به اسلام” نوشته دكتر مسعود انصاري كه توصيه مي كنم همه تون بخونيد. از اينترنت هم ميتونيد دانلود كنيد. دوستان، زمان بيداري ما فرارسيده است. خود را از زير بار فرهنگ بدوي و وحشيانه اعراب رهايي بخشيم
عرب در بيابان ملخ ميخورد – سگ اصفهان آب يخ ميخورد

[Reply]

فلسفه ای که در مورد پاسخ دادن به نیکی ها داری جالبه منم قبول دارم توهمات عربها برای قوم متمدنی چون آریایی ها قابل قبول نیست اما دوست عزیز با توهین به مقدسات باعث میشوی دیگران حتی در مقابل حرفهای به حق تو جبهه گیری کنند

[Reply]

Anonymous Reply:

هرچی‌ میکشیم از همین مقدسات آخه کدوم مقدسات ،ما که هرچی‌ گشتیم چیز مقدسی تو این مقدسات ندیدیم که ندیدیم

[Reply]

ميثم Reply:

اين عرب پرست ها بويي از انسانيت كه نبردن فقط فكرشون توي آلتشونه كه فكر مي كنن يه زماني توي بهشت مي تونه با هزار تا هوري عشق و حال كنن

آره كشتن كافر براي اونها ثواب داره اينه منطق خودشون با مقدساتشون
ما در مقابل مرگ عزيزانمون فقط توهين كرديم به مقدساتشون

اونها علاوه بر اينكه توهين مي كنند به مقدسات ما بلكه تجاوز و قتل هم مي كنند به نام اسلام

[Reply]

Anonymous Reply:

آقا بذار جبهه گیری کنن. منم جبهه گیری میکردم! خونم به جوش میومد! ولی آخرش روشن شد قضیه برام. نباید سانسور کرد هیج کس رو. اینو باید باد بگیریم.

[Reply]

اگر عراقی ها به خواهر و مادرتون تجاوز می کردند(که کردند)، اسم بچه هاشونو می زاشتین صدام و کوفت و زهره مار، سید صداشون می کردین؟

آقایی که امروز کلمتو جرمیدی که چرا به خدا و پیغمبر توهین می کنیم، 1400 پیش همین اتفاق تو ایران افتاد. خون اجدادت ریخته شد و به ناموست تجاوز کردن، پی پی کردم تو غیرتت. حالا امروز برای اون کسی که مادرتو سپوخت دست میزنی؟ تف به شرفت

kheili ziba minvesiiiiiiiii

damet gharm

[Reply]

بچه ها نمیخوام مایوستون کنم الان اعراب دارد بر ما حکومت میکند و کلم و کس دختر ایرانی می گذارد

وقتی تو زندان 151 نفر یک دختر 16 ساله اریایی ایرانی را می کنند

ما تحت اشغال عربیم

مجبوریم فحش همه بدیم تا ریشه اینها ضعیف بشه

الان عرب داره هم پول ما را می خورد هم از اون ور کس زن ایرانی میذاره دروغ میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

اندکی صبر سحر نزدیک هست…
یادت نره آخوندها مهمون هستند
چند سال دیگه بساطشون از بیخ جمع میشه

[Reply]

نوه کوروش کبیر Reply:

متاسفانه من شیعه زاده هستم، اما خوشبختانه نه شیعه هستم و نه مسلمان.
ملت ایران 30 سال است به لطف تمامی مقدسات نامقدس شیعه، به گه کشیده شده. ملت ایران 2500 سال و شاید هم بیشتر است که سرپاست،

[Reply]

اسلام ستیزآریایی | October 20th, 2009 at 1:12 pm

ممنون mamoosh جان
دوست دارم چون جیگر دار حرف می زنی…
————————————–
اون زمان هم گذشت که پشت وانت اهنگران میخوند مردم هم تحریک می شدن برن جبهه
الان دیگه مردم خر نمی شن

[Reply]

shekarchiye basiji | October 20th, 2009 at 5:38 pm

اگر خدایی هست و طرف شما رو گرفته، من پی پی کردم به اون خدا، وای میسم روی پل سراط تو صورتش تف می کنم بعد با پای خودم میرم تو جهنم! اگر ماری کوری قراره با فاطمه زهرا یه جا باشن، من ترجیح میدم برم جهنم به این جرم که بجایه اینکه افسارمو مثله یابو بدم دسته بقیه، خودم نشستم و فکر کردم!

khosham miyad mese mard harfe hesabo mizani
karet doroste

[Reply]

mossii86 Reply:

من شرط می بندم خدا هم در حق تو کم لطفی نکرده! آخه بدبخت خدا نیازی به تایید من و تو نداره هر قدر می خوای کفر بگو

[Reply]

نوه کوروش کبیر | October 20th, 2009 at 11:02 pm

بد جوش آوردی داداش، حقیقت تلخ است.

[Reply]

دمت گولی داداش گاییدیشون!! بازم بگاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

[Reply]

اسلام ستیزآریایی | October 21st, 2009 at 1:06 am

بیمار روانی

[Reply]

mesle inke modire site madare ina ro ghayide
modire site bish az 1646879+4987465198 madare basijihaye hamle konande be mardoom
va sepahoo ghayide

[Reply]

ببین داداش عربا خرن، بیشرفن هر چی ان
به اسلام چیکار داری !؟
اسلام که بد نیس
اسلام که ما رو بدبخت نکرد
هویج تو عربا بذارم
ولی با خدا چیکار دارم
به خدا چرا توهین میکنین
مگه همون کوروشتون رو خدا خلق نکرده
اسلام رو بازرتشتی مقایسه نکنین که داداش
شما معجزه زرتشت رو بگین یاد بگیریم!
تو نظرات بعدی میخونم
حالا این آخوندا و رهبر و اینا هر چی ان
به ابوالفضل و امام حسین و اینا چه ربطی داره !؟
خب اونام که عربن دیگه
همه عربا که بیشرف نیستن! مثل خودت که آدم درستی هستی ولی رهبرت که همنژاد خودته بیشرف تشریق داره!
بابا آدم فهمیده اسکل یهودی داستان عاشورا رو می خونه گریه می کنه تو آریایی سرت نمیشه اونا چه آدمایی بودن ؟!؟!؟!؟
پدر امام حسین (علی (ع)) به اون مظلومی شهید شد اونم قبول نمی کنین !؟ اونم عرب بود دیگه

[Reply]

@rahbar@ Reply:

اولا خاک تو سرت

معجزات زردشت
موقعی که جادوگران حمله کردن او را بکشند با این که دیدنش نتونستند او را بکشن نور کور کننده از وجودش می امد

زردشت را جلوی اسب های رم کننده و و حشی انداختند اما همه اسب هاایستادند و او ر زیر نکردن

[Reply]

@rahbar@ Reply:

اینها از وجود امام حسین نیرو میگیرند می دونیم خوبه ولی امام حسینم راضی فحشش بدیم تا اینها نا بود شن بعد به امام حسین می رسیم

[Reply]

ایرانی Reply:

اووووووووووووووووووووووووووووووف

بابا قران 1400 ساله هست اسبها زرتشت رو زیر نکردن
مثلا اسبها اونو زیر نکردن به چه درد تو می خوره ؟
ولی قران همش حرفای خوب خوبه!
حالا از زرتشت یه نوری در اومده به چه دردت می خوره
حتما لامپت 220 واتی تو مقعدش کرده بودن!
لامپ مهتابی هم تو دهن زرتشت می کردن نور میداد دیگه!!!!!!!!!!
بابا همین چند روز پیش یه پسر بچه 6 ماهه تو ریل قطار بود قطار اونو زیر نکرد
اسب با قطار یکیه ؟ 1000 اسب بخار قدرتشه

[Reply]

ميثم Reply:

ببينم ايراني كه بايد بگم عرب

محمد كه مي گن وقتي از خدا بهش وحي رسيد صورتش نوراني بود
لامپ 220 ولتي كرده بودن توي مقعدش؟

حداقل اين بود كه زرتشت دروغگو نبود مثل محمد كه هر چيزي به نفع خودش بود به نام الله مي نوشت

خدمتت عرض كنم كه هر چيزي كه فكر مي كنيد توي قرآن خوبه رو بريد مطالعه كنيد ببينيد از كتاب هاي زرتشتي گرفته شده

مثلا همين عبادت خدا در پنج وعده كه اسمش نمازه زرتشتيان پيش از اسلام روزي پنج بار خدا رو عبادت مي كردند

روزه مي گرفتند

زرتشت اولين دين خدايي بوده

بدون اينكه ادعا كنه اين كتاب رو خدا نوشته
چون مي دونسته هيچ عقلي نمي پذيره اين كار رو
چون يه كتابيه كه انسان اون رو نوشته و نمي شه اون رو به خدا چسبوند

ببينيد نمونه چرند گويي هاي محمد اينه كه چطور محمد مي تونسته زن هاي افراد قبيله خودش پس از شهيد شدنشون رو بگيره اما كسي نمي تونسته بعد از مرگ محمد زنهاي محمد رو به عقد خودش در بياره

چرا براي اينكه محمد شهوت پرست بوده قوانين هاش همش ضد حقوق زن هستند هر چي گفته براي خالي كردن شهوت خودش بوده

@rahbar@ Reply:

هویجم در جا درون شکاف همشیره 9 سالت اگر نمی خواستی به محمد توهین بشه به زردشت توهین نمی کردی

کلمی دیدی تو یه کلمی نه نه شیطون ای بیش نیستی

مهتابی تو هولو مادرت که میثم بتونه هولو مادرت بذاره خوب میثم بکنن ننشوووووووووووووووووو

ميثم Reply:

اتفاقا اسلام مارو بدبخت كرد – به نام اسلام اينا اينجور غارت مي كنند همين اسلام بود كه به ايران حمله كرد – همين اسلام بود كه امروز داره به دختران ما تجاوز مي كنند – همين اسلامه كه داره جوونهاي ايراني رو به كشتن مي ده – اسلام فقط فكر آلته مرده نه چيز ديگه

[Reply]

ميثم Reply:

چرا نمي گي امام حسين چند تا آدم رو توي جنگ كشت و اين جنگ ها به خاطر چي بود

آقا همين جا بگم همين علي و حسين به نام الله به همه جا حمله مي كردن و غارت مي كردند فقط به خاطر اينكه اونجا دينشون اسلام نبود

امام حسين به خاطر قدرت كشته شد
هر چيزي هم دربارش گفتن شايعه بوده چون كسي اونجا توي صحراي كربلا فيلمبرداري نكرده كه سنديت داشته باشه

[Reply]

@rahbar@ Reply:

درسته ایرانی تو هولو مادرت

[Reply]

@rahbar@ Reply:

فکر نکن چون اسمت ایرانی هست فحشت نمیدیم اگه ایران افکارش مثل تو بشه ایران را هم می گاییم

ایرانی Reply:

واسه قدرت خودشو کشت!؟ قدرت به چه درد مرده می خوره
یزید حاضر بود با امام حسین بیعت کنه جیبشو پر پول و طلا کنه ولی وقتی خواست میمون بازی کنه و چتی بزنه امام حسین باهاش کاری نداشته باشه
امام حسین در راه دفاع از اسلام شهید شد
مگه 72 نفر میتونن چندهزار نفر رو بکشن

[Reply]

ميثم Reply:

اره واسه قدرت بود چون فكر مي كرد مي تونه يزيد رو برانداز كنه و فكر اينجاش رو نكرده بود كه يارانش اون رو ترك بگن و فرار كنن اگه هم برنگشت به خاطر آبروش برود كه مي رفت اينجاست كه مي گن فلاني نه راه پس داشت نه راه پيش
البته فكر مي كرد نمي كشنن اما اشتباه فكر كرد

امروزه همين خامنه اي مي گه هر كسي كه مخالف نظامه مخالف خدا هست و حكم اعدام براش مي برن

حالا حسين مخالف يزيد بوده ديگه مي خواستيد حسين رو نكشه

یعنی تو اینقدر فهمیده شدی که نمیخوای کتاب خدا رو بخونی !؟
یعنی همه چی فقط کلم شستنه که همشو بلدی !؟
اصلا قران سرت میشه !؟
کدوم پیغمبری، کدوم آدمی، کدوم کتابی نوشته بود که زمین گرده!؟ ولی قران 1400 سال پیش اونو گفته بود! که جناب گالیله 200 سال پیش پی برد بهش! حالا اونو هم می خواستن به جرم این نظریش بکشن! بعدا ها معلوم شد آره بابا درس می گفته
شما همتون اینا رو می دونستین !؟!؟!؟!؟!؟؟!
می دونستین خورشید مثل یه چراغیه که خودش نور میده ولی ماه خودش نور نمیده تابع خورشیده!؟

حالا گالیله 200 سال پیش اینو ثابت نمیکرد از کجا میدونستین !؟ شما که قران حالیتون نیس

[Reply]

ط Reply:

من که الان یه آخوند می شناسم که فکر می کنه زمین گرده

[Reply]

ایرانی Reply:

چه ربطی داره ؟
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟ (حالا ما که هیچ)
چی می گی تو !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

[Reply]

ط Reply:

منظورم اینه که چرا وایمیستید یه چیزی غربیها و کفار بفهمن، بعد میاید پیدا می کنید که این که اونا گفتن اینجا هم هست.مگه علم رو شما آخوندها ندارید؟ خودتون کشف کنید قبل از اینکه گالیله به خودش زحمت بده. خوشحال میشم نظرت رو درباره این کتاب بگی البته بعد از این که کلشو خوندی
http://www.4shared.com/file/77097168/571caaa9/_____.html

امام حسین Reply:

هویجم هولو مادرت ایرانی

[Reply]

ایرانی Reply:

تخم نداری منطقی جواب بدی اومدی اینجا فحش مادر میدی
خاک بر سر خرت کنن
کم اوردی داداش کم اوردی

[Reply]

@rahbar@ Reply:

تا امام حسین هم اومده فحش ننت میده ببین عبرت بگیر

ميثم Reply:

ببينم جناب ايراني كجاي قران نوشته زمين گرده؟

تا اونجايي كه من قرآن رو خوندم نوشته ما زمين رو در شش روز آفريديم

ابتدا موجودات را در دو روز آفريديم
سپس به زمين و بركاتش در چهار روز پرداختيم
انگاه به آسمان ها پرداختيم در دو روز

حالا ببيينيد اين شد هشت روز اين يه اشتباه

دوم اينكه توي قرآن نوشته اول انسان ساخته شد بعد زمين بعد اسمان ها

ظاهرا برعكس گفته

بعد مي گه كه ما ادم و هوا رو تبعيد كرديم روي زمين
خوب چرا همون موقع يه ديني به اينها ياد ندادن تا تمام دين هاي دنيا يكي مي شد
اصلا الان چرا يكي نژادش سياه پوسته يكي سفيد پوست يكي زبانش فارسيه يكي عربي
يكي چشماش ريزه يكي درشت

الان دانشمندان كشف كردن كه انسان از نسل ميمون هست و به تدريج تكامل پيدا كرده

[Reply]

ایرانی Reply:

چون گفتی:
خوب چرا همون موقع يه ديني به اينها ياد ندادن تا تمام دين هاي دنيا يكي مي شد

باید بگم تو اول ابتدایی رو ندونی بیام واست برنامه نویسی پی اچ پی یاد بدم چیزی می فهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همینطور که الان نمی فهمی قران چیه
فهمت نمیرسه
برو یه خورده بیشتر بخون
زیاد هم متعصب و تند رو نباش

بقول آقای قرائتی باید حروف الفبا متفاوت باشه تا جمعه درست شه همه حروف اگه مثل “الف” یه خط راست بود جمله درست نمیشد. یه حرف کجه یکی بالاش نقطه داره یکی گرده …

یکی از آدمای سیاهه که باعث شده سفید کننده تولید شه یا یکی قدش نمیرسه باعث شده که نردبان درست شه

تفاوت زبانها هم به دلیل فرهنگ و نحوی زندگیه چون انسانها پراکنده زندگی می کردد زبان ها و فرهنگشون هم یکی نیست. هر قومی واسه خودش یه زبون درست می کرد و اونطوری حرف میزدن ولی الان که اقوام دیگه پراکنده نیست می تونی ببینی که همه تقریبا اگه به یه زبون صحبت نکن در زبان فارسی ما هم انگلیسی داریم هم عربی هم زبانهای دیگه!

[Reply]

ميثم Reply:

اولا من خودم برنامه نويس هستم پي اچ پي تو جيبمه
دوما عزيز خرف منظق نداري چرا قران رو ماست مالي مي كني

منظور من اينه كه زبون مادري آدم و هوا اگه يكي بود همه دنيا الان زبون مادريشون همون بود

دوماحروف الفبا متفاوت باشه يعني چي بي سواد؟
آدمهاي سياه مگه كارخونه توليد سفيد پوست هستند معلوم هست تو چي مي گي؟

تفاوت زبان ها به دليل پيدايش وجود انسان در سراسر دنيا هست يعني به تدريج منظور من اينه كه خدا نگفته انسان رو به تدريج آفريديم
گفته آدم و هوا رو به زمين تبعيد كرديم

يعني فقط دو انسان وجود داشته يكي آدم يكي هوا همه انسان ها بچه هاي اين دو هستند كه با عقل هم جور در نمياد منظور من از نژاد هاي زياد و سياه و سفيد اين بود كه يه نژاد انسان هيچ گاه تغيير نمي كنه همين جا بگم انسان از نسل ميمونه اين رو من نمي گم اين رو همه دانشمند ها مي گن

اگه قران همه علم رو گفته و از اينده خبر داشته خوب بايد بدونه يه زماني انسان ها به كره ماه سفر مي كنند اونجا قبله كدوم طرفه
يا يه زماني انسان ها به كرات ديگه سفر مي كنند اونجا قبله كدوم طرفه

تفاوت فرهنگشون باعث شده زبون اونجا ساخته بشه
منظور من اين بود كه حضرت آدم و هوا زبان خدا رو مي فهميدند و عقل داشتند پس قادر به سخن گفتن بودن؟
چرا الان كه همه انسان هابه قول قران بچه هاي آدم و هوا هستند زبان مادري خودشون رو يادشون رفته اصلا مگه امكان داره؟

چرا همون جا يه دين خدايي داشتند و تا ميايارد ها سال بي دين زندگي مي كرند

Anonymous Reply:

کس خل! کجای قران گفته زمین گرده؟! خوب شد گفتی اتفاقا! تو همون کس و شر مگه دم به دم نمیگه رب المشرقین والمغربین؟! این یعنی چی؟ یعنی زمین گرده؟!

[Reply]

Anonymous Reply:

آقای دانشمند یه کم مطالعه کن. گالیله هیچ وقت نگفت زمین گرده. از زمان یونان باستان مردم کمابیش اینو می دونستن. جناب گالیله صرفا مدل بطلمیوسی رو رد کرد و یه مشت مذهبی متعصب مثل شما کارش رو کشوندن به تفتیش عقاید

[Reply]

تو که موسیقی سرت نمیشه چرا می ای اینجا مینیویسی !؟
بت هوون که از اول کر نبوده، بعدا کر شده
وگرنه نت ها رو از کجا می دونس !؟
آدم کر که نمی تونه همینطوری بیاد آهنگ بسازه در حالی که از آهنگسازی هیچ چی سرش نمیشه
بعد که کر شد با همون ذهنیتی که داشت اومد سمفونی 9 رو نوشت وگرنه که چیزی نمیدوست
ولی پیغمبر نه ذهنیتی از خواندن نوشتون داشت و نه بلد بود
بت هوون شاهکار نکرده که داداش
حضرت محمد شاهکار کرده! حالا چرا !؟
حضرت عیسی خودش گفت من کر رو شفا دادم، کور رو شفا دادم، مرده رو زنده کردم ولی آدم نادان رو نتونستم آدمش کنم!!!!!!!!!!!! حضرت محمد(ص) اومد عربهای خر رو آدم کردم(البته نه همشون رو) همون عربهایی که دختراشون رو زنده به گور می کردن
این معجزست ولی شما حالیتون نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا بگین چون محمد مرده رو زنده نکرد عیسی کرد من میخواسم مسیحی شم، تف به اسلام!
در حالی که محمد کاری کرد که هرکسی نمیتونست اون کارا رو بکنه
یه آدم نفهم عرب بیاد با سنگ بزنه دندونه پیغمبری رو که رفته معراج و آسمون هفتم رو بکشونه اونم بهش هیچچی نگنه
پس خیلی آدمه بزرگیه
یا امام علی که گفت ابن ملجم به من دو تا ضربت زد شما هم بهش دو تا بزنین نه کمتر نه بیشتر
کوروش این کار رو می کرد !؟
می گفت از شبری که خودم می نوشم از اون به ابن ملجم هم بدین !

[Reply]

امام حسین Reply:

هولو مادرت اون هلوی مادر تو را می شناخت

[Reply]

ميثم Reply:

ببينم محمد يك ماه توي غار چي كار مي كرد؟
آيا شما مي دونستيد؟
اون تو غار بود يا اينكه اون سواد داشت اداي بي سواد ها رو در مياورد
يا اينكه اون يك ماه داشته از طرف كسي سواد ياد مي گرفته

كورش كبير منشور حقوق بشر رو نوشت و به همه مردم جهان احترام مي گذاشت كاري هم به دينشون نداشت كورش مي گفت من اجازه مي دهم در كشورم هر كسي با دين خودش خدا رو پرستش كنه اما محمد چي؟

كورش برده ها رو آزاد كرد؟ اما محمد اونها رو كنيز خودش مي كرد و كنيز رو هم بر خودش حلال مي كرد تا بتونه راحت تر بهشون تجاوز كنه

منشور حقوق بشر كورش الان در سازمان ملله
اين معجزه بزرگ كورش هست كه تمام ايرانيان را با منشور حقوق بشر و تمدن عظيم ايراني بهشون درس انسانيت آموخت و سالهاي سال با افتخار زندگي مي كردند اما همان زمان عرب هاي تازي بيابان گرد در بيايان ها سوسمار مي خوردند و به كاروان ها شبيح خون مي زنند

چيزي از معجزه نگيد كه بر عقل جور در نياد
معجزه كورش كبير رو در سازمان ملل مي تونيد ببينيد
اما معجزه محمد قران دست نويسي هست كه برگرفته از كتاب زرتشت و انجيل و فقط كپي اينها است
بعلاوه نقض حقوق زن كه كاملا اختيار زن رو ازش سلب كرده

[Reply]

ایرانی Reply:

گردی زمین رو از انجیل کپی کرده یا از اوستا یا تورات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ جادوگری هم اون زمان اونو نمیدونست
1400 سال پیش کی اونو گفته بود ؟
محمد، جبراییل، عزراییل،،،،،،،،،
یا خدایی که زمین رو خودش درست کرده و خودش می دونه گرد درس کرده!

[Reply]

ميثم Reply:

اي دل غافل كجاي كاري بابا انگار تو كتاب زرتشتيان رو نخوندي كه اينجوري حرف مي زني ادعاي دانايي هم مي كني بهتره اشاره كنم به يه چيز تا بدوني كي گفته زمين گرده

در «آبان‌يشت» قطعه 38 آمده كه: «نريمان گرشاسب آرزو كرد كه در روي اين زمين فراخ و گرد و گردنده دور كرانه بتازد و بر دشمن چيره شود»

در قطعه 95 «مهريشت»، از مهر ياد شده و آمده‌است كه: «مهر در هر غروب و آغاز شب به روي كره‌زمين مي‌آيد و دو كرانه اين زمين فراخ گرد و گردنده دور كرانه را مي‌پيمايد.»

حتی فردوسی که تقریبا 500 سال پیش از گالیله می زیسته نیز در شاهنامه به گرد بودن زمین اشاره کرده است

این مسئله شناخت دیرینه ایرانیان از گیتی و زمین را به خوبی نشان می دهد. ایرانیان حتی مدارهای نیمروزی (نصف النهار) به دور زمین طراحی نموده بودند و مرکز شروع آن شهر «نیمروز» ( که اکنون یکی از شهرهای افغانستان است) بود که امروز استعمارگران غربی به جای شهر نیمروز از گرینویچ به عنوان مرجع زمان یاد می کنند.

خوب عزيز من همه مي دونند كه تمدن ايرانيان خيلي بالاتر از اعراب و اسلام بوده اين كتاب ها هزاران سال قبل از اسلام بودن چطور نمي دوني تاريخ ايران چيه

درسته تو مدرسه كه تمدن ايران رو يادتون نمي دن فقط تمدن عرب ها رو تو مختون مي ذارن من نمي دونم چرا اسم خودت رو گذاشتي ايراني وقتي هيچ چي از تمدن ايراني نمي دوني

ف Reply:

توي غار جق ميزده

[Reply]

می گی خودت بلدی کلمتو بشوری کتاب می خوای چیکار !؟
بابا خدا که اینو واسه خاطر خوشبختی تو فرستاده نه به خاطر خودش
حالا تو قبول نکن بگو به دردم نمی خوره اصلا انگشت تو کلم خودت به کن، خودتو انگول کن واسه خدا چه فرقی می کنه!؟
خدا 23 سال اینو واسه تو فرستاده ولی خودش می دونست اینو خیلی ها قبول نمی کنن ولی باز دمش گرم چون گفت کسایی هم هستن که عاشق این بشن
قران یه معجزه جاویدانه که همیشه به درد می خوره نه مثل عصای حضرت موسی که مار شد، نابود شد به درد هم نخورد!
قران نه نابود میشه و نه الکی هست

[Reply]

خدا این قران رو واسه تو نفرستاده که واسه همه فرستاده
درسته تو بلدی چطوری کلمتو بشوری ولی بقیه که نمی دونستن. تو هم بهشون یاد نمی دادی !؟
حالا تکلیف اینا چی میشد !؟
خدا اونا رو هدایت کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه نمی خوای نخوا !

[Reply]

چون گفتی:
8 سال پیش دو تا برج رو تو آمریکا ترکلمدن، امروز 500 نسخه داستان ازش درومده. یکی میگه آدم فضائی ها بودن، یکی میگه آمریکائی ها بودن، یکی میگه عربا بودن، حالا ببینید اون چیزی که 1400 سال پیش اتفاق افتاده، امروز چه نسخه ایش به دست ما رسیده!!!!

باید بگم که قرآن یه جوریه که تحریق نمیشه
مثلا کلمه یوم(روز) 365 بار توش اومده(به تعداد روزها) یکی بخواد اینو دستکاری کنه فورا لو می ره!
خدا تو قران گفته “اینو ما نازل کردیم ما هم حفظش می کنیم”
درصورتی که تورات و انجیل و اینا رو تحریف کردن (ما یه دونه انجیل داریم ولی 100 نسخه ازش هست. با حرفها و نظریه های مختلف. هرکی واسه خودش یه انجیل نوشته)
شما تو انجیل می خونی که حضرت عیسی فرمود”شراب گوارای روز یکشنبه کلیسا نوش جانتان باد” ای تف تو روی آدم دروغگو حضرت عیسی کی همجین حرفی زده یا کی گفته با کی دلت خواست سکس کن! (حضرت مریم به اون پاکدامنی، چرا مسیحیا اونو سرمشق قرار نمیدن پس!؟)اینا از خودشون تحریف کردن ولی خدا قران رو نمیذاره تحریف کنن. همون طور که یه دختری به قران توهین کرده شبیه میمون شده! خدا خودش حفظ می کنه اینو تا قیامت هم هست

[Reply]

احمدرضا رادان Reply:

هلوی مادر نمیفهمم یعنی چی یه جوریه تحریف نمیشه؟
کس نگید بابا . قرآن رو یه هولو کش نوشته نه یک خدای نازنین

[Reply]

ایرانی Reply:

خب اون هولو کش از کجا می دونست زمین گرده !؟
در حالی که دویست سال پیش ثابت شده
حالا غیر خدا هر کی نوشته یا اون طرف جادوگر بوده یا علم غیب داشته
این که نمیشه
حرف خداست دیگه
خدا به پیغمبر گفته اگه عین همونایی که گفتیم به مردم نگی رگ گردنتو می زنیم
اگه غیر خدا بود عیبهای زیادی میدیدی

[Reply]

ميثم Reply:

اي دل غافل كجاي كاري بابا انگار تو كتاب زرتشتيان رو نخوندي كه اينجوري حرف مي زني ادعاي دانايي هم مي كني بهتره اشاره كنم به يه چيز تا بدوني كي گفته زمين گرده

در «آبان‌يشت» قطعه 38 آمده كه: «نريمان گرشاسب آرزو كرد كه در روي اين زمين فراخ و گرد و گردنده دور كرانه بتازد و بر دشمن چيره شود»

در قطعه 95 «مهريشت»، از مهر ياد شده و آمده‌است كه: «مهر در هر غروب و آغاز شب به روي كره‌زمين مي‌آيد و دو كرانه اين زمين فراخ گرد و گردنده دور كرانه را مي‌پيمايد.»

حتی فردوسی که تقریبا 500 سال پیش از گالیله می زیسته نیز در شاهنامه به گرد بودن زمین اشاره کرده است

این مسئله شناخت دیرینه ایرانیان از گیتی و زمین را به خوبی نشان می دهد. ایرانیان حتی مدارهای نیمروزی (نصف النهار) به دور زمین طراحی نموده بودند و مرکز شروع آن شهر «نیمروز» ( که اکنون یکی از شهرهای افغانستان است) بود که امروز استعمارگران غربی به جای شهر نیمروز از گرینویچ به عنوان مرجع زمان یاد می کنند.

خوب عزيز من همه مي دونند كه تمدن ايرانيان خيلي بالاتر از اعراب و اسلام بوده اين كتاب ها هزاران سال قبل از اسلام بودن چطور نمي دوني تاريخ ايران چيه

درسته تو مدرسه كه تمدن ايران رو يادتون نمي دن فقط تمدن عرب ها رو تو مختون مي ذارن من نمي دونم چرا اسم خودت رو گذاشتي ايراني وقتي هيچ چي از تمدن ايراني نمي دوني

ميثم Reply:

تو به عيسي توهين كني يعني به كتاب قرانت هم توهين كرده مثل اينكه متوجه نمي شي

سند قران چيه كه مي گه اين رو خدا فرستاده
ببينم توي آسمون چاپ شده؟
اين داستان هايي كه گفته شده هيچ سندي نداره

اما حرفهايي كه از كورش مياد مي تونيد از آثار تاريخي گرفته تا منشور حقوق بشر و غيره

قرآني كه خيلي راحت حقوق زن رو از ارث نصف مي دونه زن رو براي لذت جنسي مرد گفته آفريديم زمين رو در شش روز آفريديم بعد جهان رو آفريديم

ما چطور مي تونيم حرف آدمي كه هزار سال پيش اين كتاب رو نوشته و گفته خدا گفته من نوشتم رو باور كنيم

خدا گفته عربي عبادت كنيد
ظاهرا خدا مترجم نداره

من عبادت فارسي مي كنيم يه چيزي هم مي فهميم بهتر از ايني هست كه روزي پنج بار ورد مي خونيم بدون اينكه بفهميم چي داريم مي گيم اونم تكراري

ما از ترس جهنم و از عشق هوري است كه داريم قران مي خونيم
اما يه زرتشتي از روي عشق به خدا عبادت مي كنه و هيچ چيزي به خاطر اين كارش از خدا نمي خواد نه بهشت مي خواد نه هوري

خداي زرتشتيان شادي رو براي ايرانيان به ارمغان اورده و انساني كه انسان ديگه اي رو شاد كنه به اون پاداش داده مي شه

اما منطق شما چي هست
گريه كردن در راه خدا يك عبادت هست
يه جا هم مي گيد هر كسي كه به بدن خودش اسيب برسونه گناه دارد

مگه گريه كردن به بدن خودتون اسيب نمي رسونيد؟
مگر سينه زدن در ماه محرم آسيب زدن به خود ما نيست
گريه كردن اسيب زدن به بدن نيست؟

آدم وقتي بدونه جايي مي ره كه كشته مي شه و بره يعني خودكشي كرده

اولا كي اونجا بوده كه ببينه درب خونه لباس علي رو گرفت اردك ها جلوي علي رو گرفتن كه نره مسجد اينا رو كي گفته بوده اگه واقعا خدا مي خواسته علي نره و درب خانه و اردك ها رو مامور كرده كه جلو علي رو بگيرن پس علي از فرمان خدا سرپيچي كرده

و اگه خدا مي خواسته علي بره و كشته بشه – چرا درب خونه و اردك ها از فرمان خدا سرپيچي مي كردند و نمي ذاشتن علي بره

[Reply]

ایرانی Reply:

پس حسین فهمیده میدونست میره زیر تانک میمیره خودکشی کرده !؟!؟؟!؟!؟!!؟!؟!
یعنی اون شهید نشده !؟!؟!؟!؟!؟!؟

[Reply]

ميثم Reply:

شرط مي بندم اون بچه رو خام كردن و گولش زدند كه اين كار و كرده و گرنه راههاي ديگه اي هم بود

Anonymous Reply:

بابا این کس شرا چیه میگین؟! همین الان برو یه قرآن الکترونیکی دانلود کن، فایل word ش هست. توش search کن. اگه این کس شرایی که آخوندا از تو پژوهشگاه های قرآنی (!!!) میکنن تو کلم ما یکیش درست بود، بیا تو هم بکن تو کلم شخص من! 365 بار!

[Reply]

برج اسکل دوقلو رو با قران مقایسه نکن!
اون برج به اون عظیمی رو که از داخل ضغیه همه می تونن دستکاری کنن
ولی این قران 300 گرمی رو که از داخل مستحکمه مادر نزاییده بخواد تحریف کنه
همونطور که عربا خواستن عین قران بگن اومدن از مارمولک و انتر و اینا شعر درست کردن خودشون فکر کردن عجب حرفی زدیم
بعد خودشون به شعر خودشون خندیدن!

[Reply]

ميثم Reply:

ببين عزيزم ميگن بريد عين قرآن رو بياريد حالا اگه عينش رو بيارم كه مي گن نه اين كجاش مثل قرانه اگه هم خود متن رو كپي كنيم كه ميگن اين كه توش هست چي مي گي بابا

برو اوستا رو بخون ببين چه چقدر زيبا سخن مي گه برو سروده هاي زرتشت رو بخون ببين چه قدر زيبا نيايش مي كنه

و ببين همه چيز رو روي كردار نيك و گفتار نيك و پندار نيك گفته همه چيز توي اين سه كلمه خلاصه شده
هيچ گاه انساني رو تهديد به چيزي نكرده
با ترس مردم رو راهنمايي نمي كنه
بلكه با شوق به مردم اميد مي ده
حالا ببين قران كه بعد از هزاران سال اومده چه قدر كلماتش رو از زرتشت كپي كرده

[Reply]

دین اسلام کلا فلسفش هویج کس کن، حتا تو اینجا بجا دفاع کردن هی‌ داری میگی‌ مادرشو.. مادرشو.. د اگه میتونی‌ و حرف حساب داری خوب بزن ،۴ تا مدرک تاریخو نشون بده تا ماهم قبول کنیم که ان اسلام شما حرفی‌ هم واسه گفتن داره، درضمن داری سکته میکنی‌ یه لیوان آب بخور نمیری شهید بشی‌

[Reply]

احمدرضا رادان | October 21st, 2009 at 8:22 am

تو به اون پدر پدر سگت بگو از خره یا اسب ؟

[Reply]

احمدرضا رادان | October 21st, 2009 at 8:26 am

بذارید با یه مثال عدم وجود امام زمان رو اثبات کنم بعد هویج هممون دهن ننه ی امام زمان :

امام زمان مگه نمیگن همه جال هست به همه کمک میکنه؟
اون مکان جور کن اگه صحنه ی آخر زندگی ندا رو میدید که چطور بی گناه با دستهای خالی از سلاح کشته شد . خودشو نشون میداد . اون صحنه دل هر انسانی رو خون میکنه
من که خون گریه کردم و میدونم من تنها نبودم

[Reply]

ایرانی Reply:

قرار نیس امام زمان هر جا بیاد
اگه همه جا و همه وقت می اومد زندگی ارزش نداشت
انگار یه معلمی اومده واسه همه 20 میده
اون وقت امتحان و سواد چی میشه !؟
آدمای زیادتری از اون وحشتناکتر شهید شدن
مگه قرار هرکی گوزید امام زمان بیاد کمکش کنه !؟
اونطوری که زندگی معنی پیدا نمی کنه

[Reply]

ميثم Reply:

اگه اين امام زمان و علي و محمد و رضا مي تونستن شفا بدون و جون كسي رو نجات بدن خوب اول جون خودشون رو نجات مي دادند

شما مسلمون ها بت پرست هستيد حتما كه نم خواد بت بپرستيد همين كه بت خانه عرب هاي جاهل رو تبديل كرديد به خونه خدا و انگار بت مي پرستيدش كافيه

بجاي پيش خدا دعا كنيد اين همه راه به امام رضا مي ريد تا از امام رضا كمك بخوايد ؟

مگه خدا نگفته بين من و خوتون واسطه قرار ندهيد چي شد
اصلا چرا اين همه راه رو مكه مي ريد ؟
براي پر كردن جيب اين عرب ها
محمد تا صد نسلش رو با اين كارش تامين كرد
كه ديگه اين عرب ها بخورن و بخوابن از پول اينهايي كه ميان براي حج

گويند كه حج مي رويم غافل از انيم كه كج مي رويم
او كه همين جاست كجا مي رويم

خدا همه جا هست و همه زبان ها رو مي فهمه كاري هم به دين كسي نداره
هر وقت از او كمك بخوايم به ياري ما مياد لازم نيست حتما به زبان عربي با او سخن بگوييم

امام زمان يك شايعه بيش نيست
همه مردم جهان مي دونن كه زماني كه يه بدي هست يه خوبي بر عليه اون بلند مي شه لازم نيست شخصي رو به نام امام زمان از داخل چاه معرفي كنيم و مردم رو خرافاتي كنيم بهتره ما ايراني ها به جاي اينكه به مسائل قران كه هيچ پيشرفتي رو براي علم بشريت به ارمغان نمياره رو بذاريم كنار و به پيشرفت تكنولوژي و اينده خودمون فكر كنيم و درس انسانيت بياموزيم و به خودمون بگيم كه معني كافر اين نيست كه كسي كه مسلمون نباشه كافر است
بايد بگوييم كسي كه حقوق شخص ديگري رو پايمال كنه كافر است و كسي حق ندارد جان انساني ديگر را بگيرد جونكه جان انسان ها دست خداست

اعدام ضد حقوق بشر است و فقط زندان حق گنهكار است
گنهكارهاي ديني مجازات نمي شوند
بلكه كساني مجازات مي شوند كه حق كساني ديگر را خورده باشد و به كسي ديگر ظلم كرده باشد

نه اين كه شخصي كه مشروب خورده رو محكوم به شلاق و كساني كه دين اسلام را ترك گفته مجازات اعدام براي انها بگذارند

يا زنان را سنگسار كنند
سنگسار نوعي وحشيانه ترين شكنه و مرگ در زمان بشريت شناخته شده

[Reply]

ایرانی Reply:

اگه یکی به ناموست تجاوز کرد اعدامش کنن ضدبشریته !؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!

ميثم Reply:

ببينم مردمي كه تو خيابون براي حقشون اعتراض مي كردند چرا اونا رو زنداني مي كنند و بهشون تجاوز مي كنند و اعدامشون مي كنند
اين ضد حقوق بشر نيست

اگه هم كسي به كسي تجاوز كنه سزاش زندانه چه ناموس من چه ناموس شما
همه مي دونيد كه زندان رفتن براي ابد خيلي سخت تر از مرگه
ولي همه مي دونن كه مرگ دست خداست
اگه به اشتباه يكي رو اعدام كنن ديگه راه برگشتي هست؟
اما اگه بره زندان اگه بي گناه باشه ثابت بشه مي تونن ازادش كنن

انسان خطا كاره و ممكنه توبه كنه و گاهي سراغ اون كار نره
پس خدا هيچ گاه دستور قتل اسناني رو به انسان ديگه اي نمي ده اين رو بدون

احمدرضا رادان | October 21st, 2009 at 8:27 am

من دیگه نمیخوام رایم رو پس بگیرم
من میخوام کشورم رو پس بگیرم

[Reply]

سلام
اولا هولو مادرت مسلمون و بسیجی و …
ایرانی هولو کش ختک تو سر خرت کنم که قد خر نمیفهمی اون دختره که شبیه میمون شده بود یه عکس بود از یه نمایشگاه عروسک یود لینکک از یه وبلاگ مسلمون مادر رئیس میدم:
http://ahlebeitas.blogfa.com/post-16.aspx
چشم مکان جور کن ت و واکن هولو کش ببین که چقدر خری.

آدم کس خل این چند تا اشتباه که تو نوشتار قرآن هستش اینو چی میگی ؟
يکی از بزرگترين اشتباهات قرآن را می توانيم درآيات ذيل بيابيم: (سوره 18 آيات 85 و86)

“او راهی را دنبال کرد تا آنگاه که به محل غروب خورشيد رسيد وخورشيد را ديد که درباتلاقی غروب می کند ونزديک آن مردی رايافت. ما گفتيم ذوالقرنين آيا می خواهی آنان را مجازات کنی ويا نکوئی با آنان پيشه می کنی” (سوره ی الکهف آيه های 85 و86).

ازاين بدتراينکه درقرآن درآيات فوق نوشته شده که اين مرد سخنان مورچگان را می شنيده است. واقعيت علمی ثابت شده اين است که مورچگان دارای ارگان های مربوط به توليد صوت نيستند ونبايد هم باشند. چرا که با بجای گذاشتن رد شيميائی وبعبارت ديگر با بو با يکديگر ارتباط برقرار می کنند. البته اين اشتباه بزرگ قابل درک است چرا که اعراب قرن هفتم ميلادی بنا به اطلاعات کمی که از بيولوژی حيوانات داشتند چيزی بجز اين نبايستی فکر می کردند. بهرحال، اين بی اطلاعی يا کم اطلاعی ازعالم حيوانات نشان دهنده ی منشاء انسانی متون قرآن است وآنرا به عنوان وحی که از طرف خدای (الله) دانای مطلق نازل شده مورد سؤال قرار می دهد.

قرآن درچگونگی بوجود آمدن آسمان شرح می دهد که خدا هفت آسمان را طبقه طبقه آفريد وآسمان پائين را با چراغ هائی تزيين داد (سوره ی الملک، آيه های 3 و 5). قرآن در سوره ی الصافات آيه ی 6 می گويد: “ما آسمان پائين را با ستارگان آراستيم” وهمچنين درسوره ی نوح آيه های 5 و 6 تاکيد می کند که ماه نيز دربين اين هفت آسمان ا ست. اگر ستارگان (چراغ ها) درآسمان پائين قرار دارند و ماه نيز دربين اين هفت آسمان، درنتيجه ستارگان يا از ماه به زمين نزديکترند يا مسافتی به اندازه ی آن تا زمين دارند. اين ديدگاه درهردو صورت ازنظر علمی غلط است. همه می دانيم که ستارگان درفاصله های بسيار بسيار دورتر ازماه به زمين قرار دارند.

اما در آخر قرآن واقعا معجزه است چرا؟
1ـ تنها کتاب مذهبی ا ست که توسط ميليون ها مسلمان بدون فهميدن کلمه ای ازآن، بزبان عربی وغالبأ از حقظ قرائت می شود.

2ـ تنها کتابی است که با وجود تعدد تناقضات و خلاف گوئی ها، سخنان تکراری و زائد و غلطهای فاحش، اکثر مسلمانان حتی جرات بزبان آوردن اين کاستی ها را نداشته چرا که بلافاصله گناهکارمحسوب می شوند.

3ـ تنها کتابی است فاقد شرح وقايع به ترتيب زمانی وبخش بندی روشن موضوعات و مطالب.

4ـ تنها کتابی است که اغلب آيه های آن بدون ا رتباط با يکديگرو هيچيک از سوره ها به موضوع ويژه ای اختصاص نيافته بلکه موضوعات مختلفی را برحسب اتفاق شامل می شود.

5ـ تنها کتابی است که ميليون ها مسلمان به غلط براين باورند که درزمان پيامبر تدوين، درحالی که تقريبأ بيست سال پس ازمرگ او گردآوری شده است.

6ـ تنها کتابی است که تعداد زيادی اشتباه گرامری داشته وبارها دستخوش تغيير بوده امــّا مؤمنين متعصب براين باورند که هرگز عوض نشده وخالی از هرگونه اشتباه است.

7ـ تنها کتابی است فاقد هرگونه تئوری واقعی علمی، با وجود اين متعصبين نابينا مدعی پيش بينی تعداد زيادی از تئوريهای علمی توسط آن هستند.

8ـ تنها کتابی است که توسط خشک مغزان متعصب به تمامی به خدای دانا و آگاه و قادر مطلق منسوب می شود درحالی که حتی ده درصد بندگان اين خدا براستی از صددرصد دستورات آن پيروی نمی کنند.

9ـ تنها کتابی ا ست که ادعا می شود به انسانی ترين بودن، درحالی که درآن الله بارها دستورکشتن انسانی توسط انسان ديگر را صادر می کند.

10ـ تنها کتابی است که توسط تيره انديشان مؤمن بعنوان کتابی که بيشترين حقوق زن را در نظرگرفته محسوب می شود، درحالی که زنان توسط احکام خدائی آن مورد بيشترين ستم ها و اجحافات قرار گرفته اند.

11ـ تنها کتابی است که مؤمنين ترجيح می دهند آنرا ترجمه نکرده و بهمان صورت عربی بدون دريافتن مفهوم آن، اغلب با آوازی بلند قرا ئت کنند.

12ـ تنها کتابی است که با استفاده ازآن صدها هزار آخوند، ملا، مفتی، آيت الله وديگر مفت خواران، مسلمانان ساده دل را فريب می دهند و از آن طريق ميليون ها دلار به جيب می زنند.

13ـ تنهاکتابی است که مؤمنين می توانند آيات زيادی درآن بيا بند که نه برای مردم عادی بلکه فقط ويژه ی پيامبرو به منظورحل وفصل مسائل و مشکلات شخصی براو نازل شده است.

14ـ تنها کتابی ا ست که تمام مذ اهب ديگر را باطل و دستورجهاد عليه آنها صادرکرده است.

15ـ تنها کتابی است که درابتدا مردم را به اطاعت کورکورانه فرمان می دهد وپس ازآن می گويد که فکر کنند تا حقيقت را دريابند.

16ـ تنها کتابی ا ست که مدعی فرستادن پيامبر به همه ی ملت ها، قبا يل وا قصی نقاط جهان شده اما فقط از پيامبران خاورميانه ياد می کند.

17ـ تنها کتابی است که آنقدر ابهام و ناروشنی دارد که قادراست ازيکطرف قاتلينی مانند طالبان وخمينی ها واز طرف ديگرمرتجعی مذهبی و صوفی نما مانند امام محمد غزالی را توليد کند.

18ـ تنها کتابی است که به کمک انسان درحل مسئله ی واگذ اری ارث به موروثان وضرب و تقسيم اعداد محتاج است.

19ـ تنها کتابی است که بر مصداق آن شيعه و سنی و ديگر فرق اسلامی يکديگر را به قتل می رسانند تا به بهشت بروند. پروتستان ها و کاتوليک ها همديگر را می کشتند، اما دارای انجيل های متفاوت بودند.

20ـ تنها کتابی است که بروشنی قوانين جزا (قصاص) را بعنوان فرمان خدا صادر می کند اما اين قوانين نا بهنگام بهيچ وجه مناسب با جامعه ی مدنی کنونی نيستند و هرجا که به اجرا در آمده اند (ايران، افغانستان،…)، مردم (غيرمسلمان و مسلمان) يااز اجرا کنند گان آن انتقاد نموده اند که چرااز قانون قصاص پيروی می کنند يا چرا آنها را درست به اجرا درنمی آورند؟ قابل تعجب نيست که ملايان هرگز منشاء اين قوانين متعلق به جامعه ی بدوی عربستان را مورد سرزنش قرار نمی دهند.

[Reply]

فرزاد Reply:

حاج رسول اطلاعات خيلي خوبي داري. ولي خودتو جر نده. ياوه هاي قران كه يكي و دوتا نيست. اگه تا آخر عمرت هم برهان بياري و استدلال كني، كسي مثل ايراني (بخوان تازي پرست) به حرفات گوش نميده و نميخواد گوش بده، ميدوني چرا؟ چون يكي از پيش شرط هاي ورود به اسلام اينه كه بايد منطق و خرد رو پشت در جا بزاري بعد وارد شي. اينا با اين پيش فرض قران رو ميخونن كه كلام خداست، ديگه چي ميخواي بهشون بگي؟ اين پيش فرض، راه هر گونه مباحثه اي رو ميبنده حالا بيا هي بگو اينجا ايراد داره اونجا اشتباه گفته، به نظر من براي آگاه كردن اين افراد بهتره عملا بهشون نشون بديم اشتباه ميكنن. از نظر تئوريك، دو مبحث علم و تاريخ دشمن مذهب به شمار ميان، ولي در مورد اسلام اين دو مورد زياد به كار نمياد، چون همونطور كه گفتم از 1400 سال پيش تا حالا، اسلام و مذاهب منشقه از اون، با اون پيش فرض تحميلي كه گفتم تبليغ شده اند. يكي از بهترين راههايي كه من امتحان كردم و اغلب موارد اثر ميذاره اينه كه بهشون جغرافياي اسلام رو نشون بديم تا ببينن هر جا اسلام رفت، مردمش به خاك سياه نشستن، چون اساس اسلام بر تحميل و بربريت استواره و دشمن مدنيت و حقوق بشر به حساب مياد. مباحثه علمي يا تاريخي با مسلمون ها فايده نداره، بهتره نسل جوان، اونايي كه هنوز اين خزعبلات تو ذهنشون نهادينه نشده رو دريابيم. موفق باشيد

[Reply]

راستی کس خل جان این مقاله رو هم واسه رد کردن بحث 365 روزت گذاشتم.آخه کلمیا یه حرفی بزنید که بتونید ازش دفاع کنید.

http://rapidshare.com/files/296064952/quran365.pdf.html
MD5: EB70D0E61C90BAF4A8E068F0DC4F5320

[Reply]

انقدر دین اسلام رو بزرگ نکنید.وقتی‌ بیغرض تحلیلش کنی‌ میبینی‌ خیلی‌ پاش میلنگه.فقط یک تجربه کنید:یک بار قرآن را حتما با معنی (حتما با دقت در معنی) از اول بخونید؛ اگر مسلمون موندید اسمم رو بگید سعید علی‌.امتحان کنید.

[Reply]

نمونه هایی از گزاره های کاذب در قرآن

حجت الله نیکویی

مضمون بسياري از آيات قرآن، با واقعيات مسلم ناسازگاري دارد و بسياري از احکام آن نيز در اثر ناديده گرفتن واقعيات صادر شده است. در اينجا به چند نمونه اشاره مي کنم:
1. آية 79 سورة نساء مي‌گويد:

… هر بدي ]يا شري [ كه به تو رسد، از جانب خود تو است …
و آية 30 سورة شوري نيز مي‌گويد:

و هر مصيبتي كه به شما رسد، به سبب كارهايي ] = خطاها و گناهاني [ است كه خودتان كرده‌ايد …
آيا افرادي كه معلول و ناقص‌الخلقه بدنيا مي‌آيند و يك عمر بايد اين عذاب و مصيبت را تحمل كنند، چوب اعمال خطا و گناه‌آلود خود را مي‌خورند؟! مگر اينكه بگوييم گناه كردن در شكم مادر نيز امكان‌پذير است و اين افراد در دوران جنيني و در شكم مادرشان مرتكب بعضي خطاها و گناهان شده‌اند؟! ممكن است بگوييد كه اين افراد چوب خطاها و گناهان پدر و مادرشان را مي‌خورند. اما اين توجيه سه مشكل عمده دارد: اول اينكه بر خلاف مدعاي مطرح شده در آيات فوق است، دوم اينكه با عدل الهي ناسازگار است، و سوم اينكه فقط در بعضي موارد مي‌تواند صادق باشد، نه همة موارد. بسيار اتفاق افتاده است كه زن و شوهري سالم، مؤمن و متدين ـ حتي با آنكه در طول دوران بارداري زن، رعايت همة اصول بهداشتي را كرده‌اند ـ بر اثر عوامل ژنتيكي و غيرارادي، فرزندشان ناقص بدنيا آمده‌ است. از اينها گذشته گاهي حوادث طبيعي مانند زلزله، شهري را ويران مي‌كند و هزاران مرد و زن پير و جوان و مؤمن و كافر را مي‌كشد و هزاران كودك و نوجوان را زخمي يا معلول و در مواردي يتيم مي‌كند و به عبارتي تر و خشك را با هم مي‌سوزاند. آيا در اينجا مي‌توان گفت كه مصيبت وارد شده به كودكان و نوجوانان ـ كه به سن تكليف نرسيده و لذا قابل مؤاخذه نيستند ـ نيز در اثر خطاها و گناهان آنها بوده است؟ مرگ پدر و مادر براي هر انساني يک مصيبت دردناک و اندوهبار است. حال آيا مي‌توان گفت که اين مصيبت در اثر گناهان فرزندان است؟ و آيا اگر بنا به فرض، فرزندان معصوم باشند، پدر و مادر عمر جاودانه مي‌يابند و نمي‌ميرند؟

2. در سراسر قرآن، اين احتمال كه ممكن است شخصي نه از روي عناد و لجاج و هواي نفس، بلكه صرفاً به دلايل عقلي و معرفتي و با انگيزه‌هاي انساني و صادقانه منكر حقانيت مدعيان پيامبري و تعاليم آنها (مانند وجود معاد و مجازات اخروي) شود، ناديده گرفته شده و اين خطايي است عظيم و نابخشودني. نگاه كنيد به آيات 10 تا 14 سورة مطففين:
در آن روز ]قيامت [ واي بر تكذيب‌كنندگان؛ آنان كه روز حساب و پاداش را دروغ مي‌شمرند؛ و آن را دروغ نينگارد مگر هر تجاوزگر گنه‌پيشه‌اي؛ كه هرگاه آيات ما بر او خوانده شود، گويد: افسانه‌هاي پيشينيان است؛ نه چنان است كه مي‌گويند، بلكه آنچه مي‌كردند ]گناهانشان [ بر دلهايشان چيره شده و آنها را پوشانده ] زنگار بسته [ است.
بر طبق آيات فوق، منكران معاد بدون استثناء، افرادي متجاوز و گناهكار هستند و اعمال متجاوزانه و گناهكارانة آنها چشم دلشان را كور و از ديدن حقيقت محروم كرده است. آية 49 سورة عنكبوت نيز منكران را به همين ديده مي‌نگرد و مي‌گويد:
… فقط ستمكاران آيات ما را تكذيب مي‌كنند.

مطابق اين آيه نيز همه مخالفان و منتقدان قرآن ستمگرند. بي‌خود نيست كه قرآن در بيش از يكصد آيه، كافران و تكذيب‌كنندگان آيات قرآن را به عذاب جاوداني در جهنم تهديد مي‌كند، اما حتي يك بار افراد حق‌جو و صادق را كه فقط به دلايل معرفتي، منكر آيات مي‌شوند، استثناء نكرده است. گويي همة مخالفان و منكران از روي عناد و لجاج و هواي نفس و دنياپرستي و … حقانيت پيامبر و كتاب او را نمي‌پذيرند. کافران و مشرکان در همه جاي قرآن، افرادي کر و کور و لال و سفيه و بي‌شعور و مغرور و ... معرفي مي‌شوند. اما اين داوري ناعادلانه، هم با واقعيت مسلّم ناسازگار است و هم با اصول اخلاقي. زيرا اولاً بسياري از مخالفان پيامبران و منكران معاد، انسان‌هايي عاقل، دانشمند، فهميده، حق‌جو و مقيّد به اصول اخلاقي و ارزش‌هاي انساني‌اند (نه متجاوز و ستمكار و گنه‌پيشه) و علت مخالفت آنان با تعاليم پيامبران ـ مانند معاد ـ نامدلّل بودن اين تعاليم و يا ناكافي بودن دلايل ارائه شده براي اثبات آنها ]از ديدگاه همين منكران [ است؛ و ثانياً متهم كردن مخالفان به تجاوزگر و ستمكار و گنه‌پيشه‌بودن و اينكه گرد گناه و آلودگي بر روي دل آنها نشسته و آنها را كور كرده، بيرون كردن حريف است از ميدان، به خلاف قاعدة بازي. در چنين وضعي آنها نيز مي‌توانند طرف مقابل (يعني پيامبران و يا پيروان آنها) را به «خيالاتي بودن»، «توهم زده بودن»، «شعر گفتن»، «هذيان گفتن» و يا در بهترين حالت: «فريب خورده بودن» و … متهم كنند. آية 22 سورة نحل نيز نمونة ديگري از اين قضاوت‌هاي ناعادلانه است:

… كساني كه به آخرت ايمان نمي‌آورند، دلهايشان انكار مي‌كند و خودشان متكبرند.

اما آيا همة منكران آخرت متكبر و گردنكشند و ايمان نياوردن همة آنها ريشه در تكبر و خودخواهي‌شان دارد؟ گمان نمي‌كنم هيچ فرد عاقل و منصفي بتواند به اين سؤالات پاسخ مثبت دهد. مضمون اين آيه نيز علاوه بر اينكه با واقعيت ناسازگار است، با اصول مسلم اخلاقي در تعارض است. زيرا عقلانيت و فهم و شعور مخالفان را ناديده گرفته و به آنها تهمت پاگذاشتن بر روي حقيقتي آشكار ـ آنهم از روي تكبر و خودخواهي ـ را مي‌زند.
3. در آيات 1 تا 3 سوره ماعون، خداوند خطاب به پيامبر مي‌گويد:
آيا كسي را كه روز جزا را دروغ مي‌خواند، ديدي؟ اين همان كسي است كه يتيم را به سختي مي‌راند؛ و به خوراك دادن بينوا[يان] ترغيب نمي‌كند.
معناي دقيق اين آيات چيست؟ آيا در اين آيات نيز حكمي كلي صادر شده و منكران معاد، به عنوان افرادي كه يتيمان را به سختي از خود مي‌رانند و علاقه‌اي به اطعام بينوايان ندارند، معرفي شده‌اند؟ در اين صورت با همان مشكلاتي مواجه مي‌شويم كه پيش از اين آمد. اما اگر آيات فوق اشاره به فردي خاص دارند ـ كه البته ظاهر آيات مؤيد همين معناست ـ به چه دردي مي‌خورند؟ فردي خاص كه به معاد معتقد نبوده، اتفاقاً با يتيمان و بينوايان هم رابطه خوبي نداشته است و البته چنين افرادي هميشه ممكن است وجود داشته باشند. اما نزول آيات فوق در مورد اين فرد (يا افراد) با چنين مضموني ـ كه جز گزارشِِ ‌ماوَقَع محتواي ديگري ندارد ـ به چه دردي مي‌خورد و چه درسي به ما مي‌دهد؟ اگر بعضي از منكران معاد چنين خصوصياتي دارند، بسياري ديگر از آنها انسان‌هايي شريف و يتيم‌نواز هستند. در ميان منكران معاد، همه‌جور آدمي يافت مي‌شود: باسواد و بي‌سواد، عامي و دانشمند، با‌اخلاق و بي‌اخلاق، ظالم و مظلوم، پولدار و فقير، شجاع و ترسو، و … همانطور كه در ميان معتقدان به معاد نيز چنين است.

4. آيه 24 سوره جاثيه از قول افرادي كه به خدا و قيامت اعتقاد ندارند (آتئيست‌ها يا دهريون) نقل مي‌كند كه:
و گفتند: جز زندگي دنيا چيز ديگري نيست. مي‌ميريم و زنده مي‌شويم و ما را جز دهر (حوادث و عوامل طبيعي) هلاك نمي‌كند …
آنگاه در آيه بعد (25) دليل و حجت آنها را مي‌آورد:
و چون آيات روشنگر ما بر آنها تلاوت شود، حجتشان [در برابر آيات و ادله ما] جز اين نيست كه مي‌گويند: اگر راست مي‌گوييد، پدران ما را زنده كنيد.
طبق اين آيه منكران خدا و قيامت هيچ دليل و برهاني براي عقايد خود ندارند و هيچ اشكالي از مدعيات و ادله دينداران نمي‌توانند بگيرند و در برخورد با معتقدان خدا و قيامت تنها دليل و حجتشان اين است كه مي‌گويند: اگر راست مي‌گوييد، پدران ما را كه مرده‌اند، زنده كنيد!؟ اما پيروان قرآن بهتر است براي يك بار هم كه شده، پاي صحبت فيلسوفان لائيك بنشينند يا به صدها كتاب و هزاران مقاله علمي و فلسفي كه آنها در دفاع از موضع خود و نقد ديدگاه دينداران نوشته‌اند، رجوع كنند تا ببينند كه مطلب به اين سادگي‌ها كه قرآن مي‌گويد نيست. من از نظرات و ادله لائيك‌ها دفاع نمي‌كنم و مدعي نيستم كه آنها با ادله‌اي فوق‌العاده محكم و خدشه‌ناپذير، عدم وجود خدا و قيامت را بطور كاملاً قطعي و يقيني اثبات كرده‌اند. اما مي‌گويم اولاً آنها ادله زيادي در اثبات مدعيات خود ارائه داده‌اند و ثانياً اين ادله،‌ فوق‌العاده قابل‌تأمل و درخور توجه‌اند و ثالثاً نقدهاي محكمي كه آنها بر ادله دينداران زده‌اند،‌ ذهن فيلسوفان و متكلمان ديني را دچار تشويش و تلاطم كرده است. اما قرآن همه جا طوري وانمود مي کند که منکران و مخالفان، مشتي احمق و کودن هستند که استدلال‌هايشان آدمي را به خنده واميدارد. به عنوان مثالي ديگر، آيه 35 سوره سبا ميگويد:
و (کافران) گفتند: ما دارايي و فرزندانمان از همه بيشتر است و (براي همين) عذاب نخواهيم شد
حتي اگر فرض کنيم که عده‌اي واقعاً اينگونه مي‌انديشيده‌اند، نبايد اين را به عنوان دلايل مخالفان مطرح کرد و يا تعميم داد. مخالفان پيامبران، هم در گذشته و هم در زمان ما دلايل بسيار محکم و قابل‌تأملي داشته و دارند. سري به کتابخانه‌ها و کتابفروشي‌هاي اروپا و آمريکا و يا سايتهاي اينترنتي مخالفان بزنيد. حريف، آنقدرها كه قرآن مي‌گويد، ضعيف و زبون نيست.
5. آيه 94 سوره اسراء مي‌گويد:
و [چيزي] مردم را از ايمان آوردن بازنداشت، آنگاه كه هدايت برايشان آمد، جز اينكه گفتند: آيا خدا بشري را به عنوان پيامبر مبعوث كرده است؟
البته ممكن است معدودي از انسان‌ها صرفاً به دليل اينكه پيامبران بشري همانند خود هستند، از ايمان آوردن امتناع ورزند، اما اكثر مخالفان و منكران بنا به علل و دلايل مختلف ديگري زير بار اين حرفها نمي‌روند. اين واقعيت، براي آشنايان به تاريخ اديان و انديشه‌هاي الحادي ناآشنا نيست. كليد حل ماجرا، رشد آگاهي و معرفت در جوامع ديني است تا عامه مردم (به تبع قرآن و مفسران آن) اينقدر آسان واقعيت‌ها و حقايق آشكار را ناديده نگيرند.
6. آيه 124 سوره طه مي‌گويد:
و هر كس از ياد من روي گرداند، زندگي‌اش تنگ شود…

اما آيا همه افرادي كه از ياد خدا غافلند، زندگي تنگ و سختي دارند؟ آنچه در عالم واقع مي‌بينيم اين است كه بسياري از انسان‌هاي مؤمن و با تقوا ـ كه همواره به ياد خدا هستند ـ زندگي تنگ و سختي دارند و به انواع مصيبت‌ها و گرفتاري‌هاي مادي و غيرمادي گرفتارند و حتي براي رفع مشكلات مادي و ناراحتي‌هاي روحي و رواني و معضلات خانوادگي و اجتماعي خود مجبورند دست به دامن افراد بي‌دين و بي‌اعتقاد شوند، در حالي که بسياري از همين افراد بي‌دين و بي‌اعتقاد [و يا معتقد به دين، ولي بي‌عمل و لاابالي] زندگي شاد و موفقي دارند و حتي از روي مهرباني و دلسوزي، براي رفع گرفتاري‌ها و مشكلات مؤمنان ـ كه همواره به ياد خدا هستند ـ كوشش مي‌كنند!؟
براي مؤمنان، هميشه اين سؤال مطرح بوده است كه اگر افراد بي‌ايمان و بدكردار مورد غضب خدا هستند، پس چرا بسياري از آنها عمر طولاني همراه با سلامتي و ناز و نعمت دارند و برعكس، بسياري از مؤمنان در سخت‌ترين شرايط بسر مي‌برند و زندگي‌شان توأم با هزارگونه رنج و محنت و در مواردي بسيار كوتاه است؟ آية 178 سورة آل‌عمران پاسخي است به اين سؤال:
آنها كه كافر شدند ]و راه طغيان پيش گرفتند [ تصور نكنند اگر به آنها مهلت مي‌دهيم، به سودشان است! ما به آنها مهلت مي‌دهيم فقط براي اينكه بر گناهان خود بيفزايند و براي آنها عذاب خواركننده‌اي آماده شده است.
در مورد اين آيه نكات زير قابل تأمل است:
1. دقت كنيد كه آيه نمي‌گويد: ما به كافران مهلت مي‌دهيم تا شايد به خود آيند و توبه كنند و راه خير و صلاح را در پيش گيرند و از اين طريق، هم جبران خطاهاي خود را كنند و هم از عذاب آخرت نجات يابند، بلكه مي‌گويد: ما به آنها مهلت مي‌دهيم فقط و فقط براي اينكه بر گناهان خود بيفزايند و مستحق عذاب بيشتري شوند؟! آيا اين، با حكمت، عدل و رحمت الهي سازگار است؟
2 . در اين مهلت دادن، فقط خود كافران زيان نمي‌بينند، بلكه جامعة بشري و خصوصاً مؤمنان نيز آسيب مي‌بينند. به عنوان مثال خداوند به صدام حسين عمر طولاني و مهلت بيشتر داد تا بر گناه خود بيفزايد و مستحق عذاب خواركنند‌ه‌‌تري شود (مطابق تفسیر دیگری از آیه: خداوند به صدام حسين عمر طولاني و مهلت بيشتر داد و نتیجه این شد که او بر گناه خود افزود و مستحق عذاب خواركنند‌ه‌‌تري شد). اما در اين ميان، جامعة جهاني ضربات سهمگيني از وحشي‌گري‌ها و درندگي‌هاي او ديد. اگر صدام زودتر می‌مرد، پنج هزار انسان بي‌گناه در حلبچه ـ كه در ميانشان صدها كودك و نوجوان بي‌گناه وجود داشت ـ در آتش ظلم او كباب نمي‌شدند، بيش از دو ميليون مرد و زن پير و جوان در آتش جنگ نمي‌سوختند و صدها هزار خانواده بي‌سرپرست نمي‌شدند. در طول دوران حكومت صدام، اوضاع اقتصادي عراق به قدري اسف‌بار شد كه صدها هزار كودك بي‌گناه از گرسنگي مردند و فجايعي پيش آمد كه لكه‌هاي ننگ آن هيچگاه از دامن بشريت پاك نخواهد شد. داستان فرعون‌ها و چنگيزهاي تاريخ نيز به همين‌گونه است. از اينها گذشته ممكن است فرد كافري كه بنا به مدعاي قرآن مهلت داده شده است تا بر گناهان خود بيفزايد، با فعاليت‌هاي فكري و تبليغاتي مسموم خود، بسياري از نوجوانان و جوانان خام را به سوي گمراهي و تباهي بكشاند و موجب ترويج كفر و فساد شود. اكنون با در نظر گرفتن مطالبي كه آمد، آيا مي‌توان توجيهي را كه در آية مورد بحث آمده است، معقول و منطقي دانست؟ و آيا با اين حساب، مقصر اصلي ـ در فجايعي كه ذكر شد ـ خود خدا نيست؟
3. اكنون كه خدا به كافران مهلت مي‌دهد تا بر گناهان خود بيفزايند و مستحق عذاب بيشتري شوند. چرا به مؤمنان نيز مهلت نمي‌دهد تا با انجام هر چه بيشتر عبادات و اعمال صالحه و خدمت بيشتر به مردم، از طرفي خودشان مستحق پاداش اخروي بيشتري شوند و از طرفي ديگر، جامعة بشري نيز از عمر طولاني و با بركت آنها خير و بركت را نصيب برد؟ اين سؤال از آنجا قوت مي‌گيرد كه بسياري از مؤمنان و صالحان در دوران جواني و حتي نوجواني از دنيا مي‌روند، در حالي كه مي‌توانستند در آينده منشأ خدمات و بركات زيادي براي جامعه شوند. ممكن است بگوييد: از كجا معلوم؟ شايد همان فرد مؤمني كه در جواني از دنيا رفته است، اگر عمر بيشتري مي‌يافت، از جادة‌ هدايت منحرف شده و به وادي كفر و فسق و فجور كشيده مي‌شد. شايد خدا صلاح دانسته است كه او در اين سن بميرد، تا در آينده كافر نشود. بنابراين مردن او در جواني، هم به صلاح خودش بوده و هم به صلاح جامعة بشري. اما اين توجيه قابل قبول نيست. اگر چنين است، چرا خداوند همين مصلحت را در مورد افراد مؤمني كه در سنين ميانسالي كافر شدند، اعمال نكرد؟ چرا آنها را در سنين جواني ـ كه مؤمن بودند ـ از دنيا نبرد؟
4. بسياري از افراد بي‌ايمان و بدكردار، در سنين ميانسالي و يا پيري توبه مي‌كنند و ايمان مي‌آورند و به جبران گناهان و خطاهاي خود مي‌پردازند و لذا عاقبت به خير مي‌شوند. آيا همين واقعيت، مدعاي كلي آيه را نقض نمي‌كند؟ بر طبق آية مورد بحث، هدف خداوند از مهلت دادن به كفار، غرق شدن بيشتر در گناه و فساد و گرفتار آمدن در عذابي سخت‌تر بوده است، اما اين افراد توبه نموده و به راه خير و صلاح كشيده شده‌اند؟
5. بسياري از ظالمان و ستمگران و كفار و مشركين و … در سنين جواني مي‌ميرند. چگونه است كه خداوند به آنان مهلت نمي‌دهد تا با گناه بيشتر، دچار عذاب سخت‌تري شوند؟ آيا خداوند بين بندگان خود تبعيض قائل مي‌شود؟
حقيقت اين است كه اگر در مورد رابطة بين ايمان و عقيده و كردار آدميان از يك طرف و نحوة زندگي دنيايي آنها از نظر سلامتي، شادابي، ثروت، رفاه و طول عمر از طرف ديگر، تحقيق كنيم، خواهيم ديد كه بين اين دو هيچ رابطة ضروري و علي و معلولي وجود ندارد و نظم مشخصي در اينجا ديده نمي‌شود. بعضي از مؤمنان فقير و بعضي ديگر در حد متوسط و عده‌اي نيز ثروتمند هستند. وضعيت كفار و مشركين و اهل گناه و فساد نيز به همين گونه است. بسياري از كفار، عمري طولاني و بسياري نيز عمر متوسط و يا كوتاه دارند، مؤمنين نيز ميزان عمر ثابتي ندارند. اصولاً يكي از بزرگترين مشكلات جهان‌بيني ديني اين است كه نمي‌تون دست خداوند را در طبيعت و زندگي آدميان نشان داد. به عبارت ديگر چه در طبيعت و چه در زندگي فردي و اجتماعي آدميان، نمي‌توان حادثه و پديده‌اي را نشان داد كه بطور قطعي و به وضوح نشان‌دهندة دخالت خدا باشد. اين كه سهل است، عدم وجود رابطه‌اي منظم و ثابت و مشخص بين عقايد مذهبي و ايمان ديني و اعمال آئيني از يك طرف و حوادث زندگي و سرنوشت دنيايي انسان‌ها از طرف ديگر، وجود خدا و يا حداقل اعتقاد به دخالت خدا در زندگي آدميان را زير سؤال برده است.
آیة 55 سورة توبه نیز خواندنی است. بسياري از دشمنان و مخالفان پيامبر (كفار، مشركين، ملحدين، منافقين و … ) حداقل به لحاظ ظاهري زندگي شاد، راحت و مرفهي داشتند و دارايي فراوان و فرزندان بسيار آنها گاهي موجب شگفتي مؤمنان مي‌شد و اين سؤال را در ذهن آنها ايجاد مي‌كرد كه اگر دشمنان پيامبر، در حقيقت دشمنان خدا محسوب مي‌شوند، پس چرا خدا به آنها مال و فرزند بسيار مي‌دهد و اگر نگوييم همه، بسياري از آنها در راحتي و آسايش و شادي زندگي مي‌كنند، در حالي كه بسياري از مؤمنان در وضعي فلاكت‌بار بسر مي‌برند. پيامبر مي‌بايستي جوابي قانع‌كننده براي اين سؤال آماده مي‌كرد. پس لازم بود آيه 55 سوره توبه نازل (و يا در حقيقت: ساخته) شود و بگويد:
اموال و فرزندانشان تو را به شگفت درنياورد. جز اين نيست كه خدا مي‌خواهد در زندگي دنيا به وسيله اينها عذابشان كند و جانشان در حال كفر بيرون رود.
اين پاسخ ممكن است براي عوام نوعي دلخوشي واهي ايجاد كند، اما براي خواص قانع‌كننده نيست. در بسياري از موارد، مال و فرزند براي كفار و مشركين موجب آسايش و راحتي و رفع گرفتاري‌ها و مشكلات دنيايي است نه عذاب. از اين بالاتر، همين دارايي و فرزندان ممكن است حتي زمينه‌ساز هدايت و عاقبت به خيري صاحبان آنها شود و اين اتفاق در موارد بسياري رخ داده است . بنابراين آنچه در واقع رخ داده و مي‌دهد، دست كم در

[Reply]

چون گفتی:

خب برادر الاغ من شما همه دانشمندان جهان رو هم جمع کنید کسی نمی تونه یک خط شعر مثله حافظ بگه!

داداش چرا بهش می گن حافظ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حافظ خودش حافظ کل قران بوده واسه همون حافظ می گفتن بهش حالا تو این همه حافظ رو تعریف می کنی اون که خودش عاشق قران بود، ولی قران رو قبول نداری؟
همه شعرهاش هم یا معنیش از قرانه یه بعضی وقتها خود آیه رو هم تو بیتهاش نوتشته
!?OK!?

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

دوست مادر رئیس ی من شعر های زیر رو میزارم تا خفه شی
واعظان کاين جلوه در محراب و منبر می‌کنند/// چون به خلوت می‌روند آن کار ديگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس /// توبه فرمايان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوييا باور نمی‌دارند روز داوری/// کاين همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
يا رب اين نودولتان را با خر خودشان نشان/// کاين همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند
ای گدای خانقه برجه که در دير مغان ///می‌دهند آبی که دل‌ها را توانگر می‌کنند
حسن بی‌پايان او چندان که عاشق می‌کشد /// زمره ديگر به عشق از غيب سر بر می‌کنند
بر در ميخانه عشق ای ملک تسبيح گوی /// کاندر آن جا طينت آدم مخمر می‌کنند
صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت/// قدسيان گويی که شعر حافظ از بر می‌کنند
—————————————————————–
دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

نیست در کس کرم و وقت طرب می‌گذرد

چاره آن است که سجاده به می بفروشیم

خوش هواییست فرح بخش خدایا بفرست

نازنینی که به رویش می گلگون نوشیم

ارغنون ساز فلک رهزن اهل هنر است

چون از این غصه ننالیم و چرا نخروشیم

گل به جوش آمد و از می نزدیمش آبی

لاجرم ز آتش حرمان و هوس می‌جوشیم

می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم

چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم

حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما

بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم
——————————————-
حافظ در 20 سال اخر عمرش یک بار از اسلام حرف نزد

[Reply]

ایرانی Reply:

خب پس چرا بهش می گفتن حافظ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم شعر بگم:
هویجم تو کلمت خایم رو ابروت / اگه من نبودم کی می پرید روت !؟

حالا دیدی شعر رو اصلا حافظ نمی دونست زرتشتی چیه
این شعر رو فرستادم تا خفه شی

حافظ هم مثل شما اگه هرچی بود به خدا و امام زمان فحش نمی داد
یه ایرانی نجیب بود
ادب داشت !!!!!!!!!!!!!!!
حتی به دشمنشون هم دشنام نمیدادن ایرانیان

پی پی کردم تو هیکل همتون
اصلا تو ایرانی نیستی

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

نمیدونم چرا رنگت قهوه ای شد
حافظ تا 30 سالگی خودش حتا اسلام رو هم تبلیغ میکرد
من گفتم 20 سال اخر عمرش اسلام رو بوسید گذاشت کنار
حتا اخر عمرش دنبالش میکردن تا بگیرنش
برای همین هم توی یک منطقه ی دور افتاده ی شهر ارامگاهش هست
از ادبت معلومه از احمدی الاغ هستی

امام حسین Reply:

هویج حافظ تو هولو مادرت حافظ هولو مادرت و حفظ بود

مادر شیطون

ميثم Reply:

تو كه ايراني هستي چرا فحش مي دي؟

mamoosh Reply:

آره چون اگه عاشق قرآن نمی شد، تیکه بزرگش گوشش بود

[Reply]

حرف دل همه را زدی جیگر طلا, البته یکم فحشات زیادی بود.

[Reply]

عربا به ناموس ما تجاوز کردن 1400 سال پیش. مگه اسلام تجاوز کرد ؟؟؟ تو فکر می کنی عرب یعنی اسلام !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
همین حجاب به برکته اسلامه که خواهر مادرت تو خیابونا دارن حداقل با یه امنیتی می گردن و گرنه کوس ننت می ذاشتن
تو هیچ دینی مثل اسلام به ناموس اهمیت داده نشده
به زن ارزش داده نشده
قبول داری یا نه !؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!؟!؟

[Reply]

امام حسین Reply:

ننتو رو چادر میکنم هویجم هولو مادرت
من یک شیعه هستم اما مادر وخواهرت رو رو چادر میکنم تو کسش

[Reply]

@rahbar@ Reply:

بابا تو دیگه کی هستی

[Reply]

اسلام ستیزآریایی Reply:

با ادبیات خودت حرف میزنم:
همین اسلامه که 1400 ساله یه مشت اخوند کلمی رو انداخته به جون ملت ما
ایران زمان کوروش کجا و الان کجا
خودشون هم فهمیدن باید برن بیرون
درصد قابل توجهی از مردم اسلام رو قبول دارن اما اخوند رو نه
اخوندا برن بیرون هرکس هر دینی رو دوست داشت قبول کنه

[Reply]

ميثم Reply:

مگه توي كشورهاي ديگه كه چادر نمي پوشن به ناموسشون تجاوز مي شه مي دوني تجاوز كردن چه قدر زندان داره اونجا؟

اين مسلمون هاي وحشي هستند كه اگه زني رو بدون چادر مي بينن بهش تجاوز مي كنند نه دين هاي ديگه

به تو قول مي دم خودت اگه دختري رو تو اين وضعيت ببيني نمي توني خودت رو كنترل كني و خدا و پيغمبرت رو مي ذاري كنار؟

چون بهت اجازه دادن كه تجاوز كني به كافران -البته از ديد شما كافر كي باشه؟

[Reply]

اسلام = عرب

[Reply]

ایرانی Reply:

تو فقط داری خودتو توجیه می کنی
یه حرف منطقی نمی تونی بزنی
فقط لجبازی

[Reply]

فقط ایرانی

هلوی مادر هرچی عرب پرسته مسلمونه

[Reply]

در جمله بالا به جاي مدير سايت بنويسيد نويسنده اين متن

[Reply]

یک خاین به تخم رهبری | October 23rd, 2009 at 6:20 am

من یه ایرانی هستم. کس و مون علی رو میگام.الانم دارم واسه 13 ابان اماده میشم که ببینم علی ماتهتشو تراشیده که بکنم توش یا باید باز لحظه شماری کنم.

اما به اسلام توهین نمیکنم.
من دوست مسیحی دارم.
زرتشتی دارم.
بهایی هم دارم.

دین دین هست.اسلام هم دین هست.

علی و دوستاش با این دین بلا سر مردم اوردن.
قرون وسطا که بدتر بود. ببینین با دین چه بلایی سر مردم میاوردن تا ببینید علی جون خیلی هم داره مراعاتتون رو میکنه.

دوستان من.هموطنان من. عزیزان من.فحش ندید…با این کارها به دست دشمنان وطنمون عاتو میدیم.

ادب رو رعایت کنید با اینکه من دیوار نویسی میکنم و خواهر و مادر این نظام و افرادشو میشاشم رو دیوار اما با فحش جواب عزیزان نفهم عرب رو ندین.

محمد.خدا.امام حسین و … .

ارزشهای یک گروه هم باشن توهین نکنید.من خیلی ناراحت میشم که جوک برای ترک و کرد و لر میسازن و میگن. اینا همه ارزش ایران هستن.امه ایرانی هستن.
من گفتم دوستانی از ایین های بسیار زیادی دارم. بودا و …. .دوستا زیادی از هند دارم پس ببینید با چند ده ایین و دین ارتباط داشتم.

به دین هم توهین نکنید.

اما یک جمله به عنوان پایان از یک وطن فروش خاین.یک خس خاشاک.یه منافق که الان داره اماده میشه بره واسه 13 ابان اطلاعیه پخش کنه:

ببینید چگونه ما در قرن 20 و 21 به دوران جاهلیت اروپا قرون وسطا که کشیشان مسیحی انسان ها را به خاطر منافعشان با نام دین میکشتند رسیدیم

[Reply]

چرا کسی به امام حسین تو جه نمی کنه این همه نظر داده برای ایرانی
من که پکیدم از خنده
تحویل بگیریدش

[Reply]

دشمن اسلام | October 23rd, 2009 at 9:20 am

“اگر خدایی هست و طرف شما رو گرفته، من پی پی کردم به اون خدا، وای میسم روی پل سراط تو صورتش تف می کنم بعد با پای خودم میرم تو جهنم!”

دومی نداری
!!!!!!!!!!!!!!!!!
merci

[Reply]

آقاي ايراني كه مي گي اون به زناي دشمن ازدواج نكرد مثل اينكه تاريخ رو نخوندي
اونها زنهاي اسير رو جزو غنايم جنگي مي دونستند

[Reply]

من کاری با اسلام ندارم ، به نظر من همهٔ دین‌ها مزخرفن ، و اسلام از همشون بد تر ، و واسهٔ تمام کاسهٔ که کور کورانه از ترس اون دنیا این مزخرفاتو قبول کردن متاسفم ، دوستان به عایشه اشاره کردن بهتره بدونین ۶ ساله بود که با پیامبر عزیزتون ازدواج کرد و ۸ ساله بود که سکس داشتن …می‌خوام بدونم همین الانش این مساله واسهٔ شما قابل درک ؟ آدم از این کثیف تر می‌تونه باشه ؟! این مرد و تمام نوادگانش حروم زادن ، و باید بهشون فوش داد تا قداست دروغی و پوشالیشون شکسته بشه ، از مدیریت سایت هم ممنونم

[Reply]

خواجه نصیر الدین ” دانشمند یگانه ی روزگار در بغداد مرا درسی آموخت که همه ی درس بزرگان در همه ی زندگانیم برابر آن حقیر می نماید و آن این است :

در بغداد هرروز بسیار خبرها می رسید از دزدی , قتل و تجاوز به زنان در بلاد مسلمانان که همه از جانب مسلمانان بود . روزی خواجه نصیر الدین مرا گفت می دانی از بهر چیست که جماعت مسلمان از هر جماعت دیگر بیشتر گنه می کنند با آنکه دین خود را بسیار اخلاقی و بزرگمنش می دانند ؟

من بدو گفتم : بزرگوارا همانا من شاگرد توام و بسیار شادمان خواهم شد اگر ندانسته ای را بدانم .
خواجه نصیر الدین فرمود :

ای شیخ تو کوششها در دین مبین کرده ای و اصول اخلاق محمد که سلام خدا بر او باد را می دانی . و همانا محمد و جانشینانش بسیار از اخلاق گفته اند و از بامداد که مومن از خواب بر می خیزد تا هنگامی که شبانگاه با بانویش همبستر می شود , راه بر او شناسانده شده است .

اما چه سری است که هیچ کدام از ایشان ذره ای بر اخلاق نیستند و بی اخلاق ترین مردمانند وآنکه اخلاق دارد نه از مسلمانی اش که از وجدان بیدار او است.

من بسیار سفرها کرده ام و از شرق تا غرب عالم , دین ها و آیین ها دیده ام . از “غوتمه ( بودا ) “در خاورزمین تا “مانی ایرانی” در باختر زمین که همانا پیروانشان چه نیکو می زیند و هرگز بر دشمنی و عداوت نیستند .

آنها هرگز چون مسلمانان در اخلاقشان فرع و اصل نیست و تنها بنیان اخلاق را خودشناسی می دانند و معتقدند آنکه خود بشناسد وجدان خود را بیدار کرده و نیازی به جزئیات اخلاقی همچون مسلمانان ندارد .

اما عیب اخلاق مسلمانی چیست ای شیخ ؟

در اخلاق مسلمانی هر گاه به تو فرمانی می دهند , آن فرمان ” اما ” و ” اگر ” دارد .

در اسلام تو را می گویند :
دروغ نگو … اما دروغ به دشمنان اسلام را باکی نیست .

غیبت مکن … اما غیبت انسان بدکار را باکی نیست

قتل مکن … اما قتل نامسلمان را باکی نیست .

تجاوز مکن … اما تجاوز به نامسلمان را باکی نیست .

و این ” اماها ” مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلمانی به گمان خود دیگری را نابکار و نامسلمان می داند و اجازه هر پستی را به خود می دهد و خدا را نیز از خود راضی و شادمان می بیند .

[Reply]

akhe gilaskesha ma bayad inja donale ensaniat bashim
hosein mahdi mohamad neda man to har ki ensan bud mohamad goft ensaniat hosein ham goft maham migid
chera mesle sago gorbe oftadid to kirrrre ham koooooooonia

[Reply]

هویج در این اسلام ناب محمدی و پیامبر و اماماش

[Reply]

عالی بود! خودسانسوری هم نکن و همینجوری راحت باش, عاشق بلاگت شدم

[Reply]

هویج حضرت محمد و اهل بیت توی کسه مادر هرچی‌ مسلمون

[Reply]

همه ی نوشته ها رو نخوندم از این روی نمی دونم بالاخره به این نکته اشاره شد یا نه ؟

که کی گفته قرآن گفته زمین گرده ؟ چرا دروغ می بندید به قرآن ؟ اتفاقا قرآن هم همچون ادیان قبل از خودش گفته زمین صافه

سوره نوح 19 “وَاللَّهُ جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ بِسَاطًا”
و خدا، زمين را چون فرشی برايتان بگسترد

سوره الرعد 3 “وَهُوَ الذِي مَدَّ الأَرْضَ وَجَعَلَ فِيهَا رَوَاسِيَ”.
اوست که زمين را امتداد داد، و در آن کوهها و رودها قرار داد

سوره الحِجر 19 “وَالأَرْضَ مَدَدْنَاهَا وَأَلْقَيْنَا فِيهَا رَوَاسِيَ وَأَنْبَتْنَا فِيهَا مِنْ كُلِّ شَيْءٍ مَوْزُونٍ”.
و زمين را امتداد دادیم و در آن کوههای عظيم افکنديم و از هر چيز به شيوه ای سنجيده در آن رويانيديم

سوره بقره 22 “الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الأَرْضَ فِرَاشاً وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقاً لَّكُمْ فَلاَ تَجْعَلُواْ لِلّهِ أَندَاداً وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ”
آن خداوندی که زمين را چون فرشی بگسترد ، و آسمان را چون بنايی ، بيفراشت ، و از آسمان آبی فرستاد ، و بدان آب برای روزی شما از زمين هر گونه ثمره ای برويانيد ، و خود می دانيد که نبايد برای خدا همتايانی قرار دهي

اگر هم می بینید می گند علم ثابت کرده کرده که زمین گرده گول نخوردید …عللم یک چیز شیطانیست و سعی می کند حقایق را برای شما وارانه جلوه دهد

البته سخن در این باره بسیار است ولی فعلن باید برم تا از ثواب تجاوز به نوامیس مردم عقب نمانیم

این کارها هم در ضمن بد نیست … بی خود به خوش آمد دیگران از مواضع اسلام عقب نروید و به خوش آمد دیگران دروغ نگویید

ولایت فقیه مالک جان و مال و ناموس است … یعنی چه ؟ یعنی وقتی ایشان اجازه دادن کشتن و درزیدن و تجاوز کردن جایز است و بلکم ثواب دارد و سنت اسلام است

به امید اینکه هدایت شوید انشاالله و اگر هم نشدید یعنی خدا بر دلهایتان مهر زده است پس کس ننیتان

[Reply]

ایرانی Reply:

سوره شماره 27 (نمل) آیه 88

وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِيَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ ﴿88﴾

و كوهها را مى‏بينى [و] مى‏پندارى كه آنها بى‏حركتند و حال آنكه آنها ابرآسا در حركتند [اين] صنع خدايى است كه هر چيزى را در كمال استوارى پديد آورده است در حقيقت او به آنچه انجام مى‏دهيد آگاه است (88)

این یه معجزه در مورد حرکت کوهها

اگه هم قرآن تو خونه شما و اینا نیست برو اینجا ببین
http://parsquran.com

[Reply]

Anonymous Reply:

جواب شما http://www.4shared.com/file/77097168/571caaa9/____

[Reply]

ایرانی Reply:

سوره 55 (الرحمن) آیه 19 و 20

مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيَانِ ﴿19﴾

دو دريا را [به گونه‏اى] روان كرد [كه] با هم برخورد كنند (19)

بَيْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا يَبْغِيَانِ ﴿20﴾

ميان آن دو حد فاصلى است كه به هم تجاوز نمى‏كنند (20)

یکی از ویژگیهای دریاها که به تازگی کشف شده است از آیه های بالا گرفته شده است

این ویژگی دریاها، که به هم میرسند اما اصلا در یکدیگر نمی آمیزند به تازگی توسط اقیانوس شناسان کشف شده است. به علت نیرویی فیزیکی به نام “کشش سطحی” آبها در همسایگی دریاها مخلوط نمیشوند و به خاطر تفاوت در غلظت آبهای دو دریا کشش سطحس آنها را از در آمیخت در یکدیگر باز میدارد، این امر در قران امده است

در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس، امواج بزرگ، جریانات قوی و جزر و مدبسیاز وجود دارد. آب دریای مدیترانه از طریق تنگه ی جبل الطارق وارد اقیانوس اطلس میشود، اما دما، میزان شوری، و غلظتهای آنها به علت نانعی که آنها را از هم جدا می کند، تغییر نمی یابد

کتاب معجزات قران اقر هارون یحیی و ترجمه علیرضا عیاری

من گردی زمین و بارش باران و اهن و اینا رو هم اگه تونستم اینجا تایپ می کنم تا ببینین

قران سر تا پا معجزست و لی شما چون تفسیر کلمه ها و تفسیر قران رو نمیدونین و به صورت سطحی فقط ترجمه قران رو می خونین نه تفسیرش فکر می کنین که همش چرت و پرته
حالا بازم بگین اینو یه آدم بیسواد نوشته

از مموش و مدیران سایت هم خواهش می کنم این کامنت ها رو تو قسمت نظرات وردپرس یا این قسمت سایت بخونن
البته اینو مطمئنم که همه نظرات توسط مدیران خونده میشه

منتظر کامنتهای دیگه باشید

[Reply]

ایرانی Reply:

با این یکی دهن مخالفان و مشرکان و جاهلان و مکان جور کن ان و کوس کشان و غیره سرویس میشه!

هویت در اثر انگشت

هنگامی که در قرآن عنوان میشود که بازگرداندن انسان به زندگی پس از مرگ آسن است، آثار انگشت انسانها به طور خاص مورد تاکید قرار میگیرد

سوره 75 (القیامه) آیه 3و4

أَيَحْسَبُ الْإِنسَانُ أَلَّن نَجْمَعَ عِظَامَهُ ﴿3﴾
آيا انسان مى‏پندارد كه هرگز استخوانهاى او را جمع نخواهيم كرد (3)

بَلَى قَادِرِينَ عَلَى أَن نُّسَوِّيَ بَنَانَهُ ﴿4﴾
آرى قادريم كه حتى خطوط سر انگشتان او را موزون و مرتب كنيم! (4)

همه، از جمله دوقلوهای همسان، دارای اثر انگشت منحصر به فرد میباشند! به عبارت دیگر، هویتهای افراد در سر انگشتان آنان رمزگذاری میشود.
این سیستم رمزگداری، ممکن است به سیستم بارکد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد نیز شبیه باشد!

تاکید بر آثار انگشت، دارای مفهوم بسیاز ویژه ای است. به دلیل این که اثر انگشت هر کس منحصر به خودش است. هر شخصی که زنده است یا در این دنیا زندگی میکند، مجموعه ای از آثار انگشت منحصر به فرد دارد
به همین علت است که آثار انگشت به عنوان مدرک بسیار مهم تشخیص هویت و ویژه صاحبان آنها پزیرفته میشود و برای همین هدفريال در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد اما ان چه مهم است آن است که این خصوصیت آثار انگشت به تازگی و در اواخر قرن نوزدهم کشف شد. پیش از این زمان، افرا د اثر انگگشت را به صورت منحنی هایی بدون اهمین یا مفهوم ویژه ای در نظر می گرفتند. با این وجود در قرآن خداوند به اثر انگشت اشاره می کند که در آن زمان توجه مردم را جلب نکرده بود و امروزه اهمیت انها معطوف میشود اهمیتی که سرانجام در این روزگار درک شد…

من عین کتاب رو اینجا نوشتم
این یکی رو چند با بخونین و حداقل چند ساعت در موردش فکر کنین!

[Reply]

Anonymous Reply:

جناب آقای ایمان که اون کانت رو نوشتی تفسیر قران بلد نیستی که
منظور این ایه رو هم نمیفهمی
هر چی به ذهنت می اد به زبون می اری بدون اینکه فکر کنی!
اون معجزه ها رو با تفسیر منطقی و منبع معتبر نوشتم فقط به خاطر شما ها
چون دلم می خواد شما هم خوشبخت بشید!
امیدوارم که استفاده کنین از اینا

[Reply]

این نوشته ی بالای نوشته ام را که دیدم یادم افتاد که عجب اشتباهی کردم و چه خوب شد که خدا نگذاشت بنده ی مومنش غافل بماند و به او یاری اصلاح اشتباهش را کرد .

من در پایان گفته بودم که
به امید اینکه هدایت شوید انشاالله و اگر هم نشدید یعنی خدا بر دلهایتان مهر زده است پس کس ننیتان

که با دیدن این ست که گفته بود
هویج حضرت محمد و اهل بیت توی کسه مادر هرچی‌ مسلمون

یادم افتاد که عجب اشتباهی کردم .خداوند مرا ببخشد . بله درست است قرآن هم زنان پیامبر را ام المومنین نامید یعنی مادر مومنان . در نتیجه همان گفته ی دوستمان صحیح است که اگر از روی ایمان و اعتقادشان گفتند که چه پسندیده گفتند و اگر از روی عناد گفتند که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

آیه 6 سوره احزاب است:
« النبی اولی بالمومنین من انفسهم و ازواجه امهاتهم» ( پیامبر به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است و همسرانش مادران ایشانند.)

و بیچاره کسانی که مومن نباشند و از گایده شدن مادرشان توسط این حضرات محروب باشند …از هم بدتر می شود ؟

تازه برخی از مومنین از این هم فراتر رفته اند و زنانشان را هم حضرت گایید که دیگر زهی سعادت که حصرت هر مومنیست

نمونه ی آنها هم زید بن حارثه که زینب را که زنش بود داد به حضرت

و سوره ی احزاب آیه ی 37 و 38 هم سند

وَإِذْ تَقُولُ لِلَّذِي أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَيْهِ أَمْسِكْ عَلَيْكَ زَوْجَكَ وَاتَّقِ اللَّهَ وَتُخْفِي فِي نَفْسِكَ مَا اللَّهُ مُبْدِيهِ وَتَخْشَى النَّاسَ وَاللَّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَاهُ فَلَمَّا قَضَى زَيْدٌ مِّنْهَا وَطَرًا زَوَّجْنَاكَهَا لِكَيْ لَا يَكُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ حَرَجٌ فِي أَزْوَاجِ أَدْعِيَائِهِمْ إِذَا قَضَوْا مِنْهُنَّ وَطَرًا وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا «37» مَّا كَانَ عَلَى النَّبِيِّ مِنْ حَرَجٍ فِيمَا فَرَضَ اللَّهُ لَهُ سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلُ وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ قَدَرًا مَّقْدُورًا «38»

البته اکنون هم که حضرت نیستند مومنین می توانند بدهند ولایت برایشان انجام دهدت و به این ثواب برسند

به امید اینکه تمام مسلمانان بتواناند به این مواحب برسند . آیا اعراب بد کردند شما را مسلمان کردند تا به این مواحب خاص اسلام برسید ؟ نا شکرید واقعا که خلایق هر چه لایق

[Reply]

ایمان دیوس معلومه از توبره میخوری یا آخور؟
معلومه به نعل میزنی یا به میخ بیرف؟
درست زر بزن و موضعتو مشخص کن . اوکی ؟

[Reply]

عجب سانسور نمیکنید !!!!
کامنت من که در جواب کسشعرای ایمان نوشته بودم کو؟ پاکش کردین؟
عجب .

[Reply]

اگر عراق ایران رو گرفته بود اول کاری که میکرد به مادر رئیس ات تجاوز میکردند بعد هم نوبت خواهرت و زنت میشد. بخاطر حماسه ما پاسداران کلم و کوس ننه و اقوامت آسیب ندید. مرگ بر آمریکا. درود بر رهبرم که جانم به فدایش آقا امام خامنه‌ ای.

[Reply]

در پاسخ به حسام
اولا اینکه عراق طمع کرد به ایران دست درازی کنه این بود که یابو هایی مثل تو و اون رهبر الدنگتون شروع به تضعیف ارتش کردند که پایه های خودشونو تقویت کنند وانگهی اگه رشادت ها و جانفشانی های ارتشیها و بویژه آمادگی نیروی هوایی شاهنشاهی نبود او صدام سگ عفلقی الان ایران رو گرفته بود پس گه زیادی نخور. شما پاسدار چی هستید الان؟ پاسدار تجاوز و آدمکشی و دست درازی به همه سرمایه های ملی؟ شما و اون رهبر کثیف سگ دستتون رو محکوم به نابودی هستید و دارید نفس های آخرتون رو میکشید – زنده باد ایران آزاد و سکولار

[Reply]

حسام یکان ویژه | November 12th, 2009 at 8:18 am

سپهبد جان،

اولا اون لوله وافور رو از ماتهتت در بیار که نمیگذارد درست فکر کنی. احتمالا از سگ و سگ توله‌های ارتش شاهنشاهی هستی‌. فزرتی مثل تو دبنگ اولین کاری که کردند همین که دیدند عراق به ایران حمله کرد خونه زندگی شون رو فروختند و با زن شیطون‌شان راهی امریکا شدند. الان هم تو امریکا نشسته ای‌‌ و نفس از کلم میکشی. حکومت سکولار هم در زمان ارباب امریکأی ات داشتیم و هیچ غلطی نکرد. پس زر نزن. جون خودت هم فدای رهبرم امام خامنه‌ ایه.

[Reply]

سید کاظم میری | November 12th, 2009 at 8:59 am

من از برادرمان آقای سپهبد معذرت میخواهم. حسام را میشناسم. گاهی بقول معروف احساساتی میشود و زبانش را نگاه نمیدارد. با وی صحبت شد و از کامنت خودش معذرت میخواهد. قصد بی‌ ادبی به شما نبوده و نیست. درست است برادران خلبانمان در جنگ با عراق حماسه افریدند. حق دارید. اما لطفا تمام ما پاسداران را هم اراذل و اوباش نام ندهید. ما هم در جنگ بودیم. والله خرما تقسیم نمیکردند. توپ بود و آتش خمپاره. ما هم در راه این وطن خدمت کردیم. بیایم لطفا فحش ندهیم.

[Reply]

mamoosh Reply:

احمق جان، عکس بقل کامنتت مشخص می کنه که حسام و کاظم یک نفر هستند!

[Reply]

سید کاظم میری | November 12th, 2009 at 11:00 am

مموش خان! البته که نمیشد کامنت بگذاری اما اهانت نکنید. ما در اینجا ده‌ها کامپیوتر نداریم و محتمل است که چند نفر از یک کامپیوتر تماس بگیرند. برایتان در وقت نماز دعا میخوانم. مثل اینکه روح جوانت در آتشی میسوزد. به شما این نصیحت را میکنم همیشه در فکرتان به عفو بیندیشید نه انتقام. موفق باشید.

[Reply]

mamoosh Reply:

منم برای تو دعا می کنم! باز هم با وب سایت ما تماس بگیرید

[Reply]

این هولو کشا تو اسرائیل نشستن دارن در مورد ایران و اسلام حرف می زنن . آخه مکان جور کن بهایی ! بابا نا معلوم ! اون ننه مادر پولی تو سپوختم . چرا میای هی اظهار نظرای هویجی می کنی دیوث ! هولو کش خارگاییده ! تو بهایی کثیف همین الانم با ننه و خواهرت میخوابی ! دیگه چکار به 1400 سال قبل داری هولو کش کته کله ! مادر پولی حرومی کلمده

[Reply]

در پاسخ به حسام
اولا اینکه حکومت پهلوی نه سکولار بود و نه آزاد، ولی ایرانی بود. اگه سکولار بود درب اون گاوداری علمیه قم رو گل می گرفت تااین جماعت بابا نا معلوم کلم به سر این قدر سنگ جلوی حرکت ایران به سمت مدنیت نندازن. دوم اینکه ارباب های روسی و کمونیست شما تا کی میتونن ایران رو مثل برلین شرقی از بقیه دنیا جدا کنن. شماها که عددی نیستید اون رهبر مفنگی تون هم که نفس از ماتحت میکشه. اون بابا نا معلوم هایی که برای حکومت جابرانه شما نظریه پردازی میکنن توی اتاق فکر های کرملین هستن بیچاره. حالا هی بگو جانم فدای امام نشان شجاعت نه ای. روزی رو میبینم که شما و اون طرز فکر چندش آور اسلامی تون که فقط به درد برهوت عربستان 1400 سال پیش میخوره رو مردم آزادیخواه ایران به زباله دان تاریخ میندازن. اندکی صبر سحر نزدیک است. جانم فدای ایران

[Reply]

joker Reply:

Ziba bood

[Reply]

سید کاظم میری | November 13th, 2009 at 4:03 pm

آقای حمید رضا، برادر شما این فحشها را میدهی که مردم عصبانی شوند و شما را فحش دهند. نتیجه این حرفها که میزنی در چیست؟ اگر عصبانی هستی‌ برو یک جای خلوتی گیر بیار و از ته دل هوار بزن. قول میدهم که جگرت حال خواهد آمد. جدی میگویم برو و این را امتحان کن.

[Reply]

مموش اول اینکه ماها که با پروکسی میام نمی تونیم تو قسمت “پاسخ” جواب بدیم جاوا هم فعال کردیم نشد . حالا هر دلیلی که داره سعی کن همه گیر ترش کنی و این مشکل حل شه
همینطور قسمت مقاله ی مربوط به صافی گلپایگانی هم نمیشه دید

دوم اینکه اون پس ضمیه ی قبلی که مثل کاغذ کادو بود خیلی بهتر بود

سوم اینکه این ” حسام” و “سید کاظم میری” که شما رو دعا کردند . با توجه به فاصله ی زمانی کمتر از یک ساعت گذاشتن پست و استدلال خودشون مبنی از استفاده ی مشترک از کامیوتر احتمالا 2 طبقه نشسته اند روی کامپیوتر که اگر طبق همین جریان “حسام یکان ویژه ” رو هم شخص دیگری حساب کنیم می شود 3 طبقه

لازم است خدمت این دوستان عرض کنم که طبق اسلام خواهر شخص لواط کننده یاغ دهند بر شخص لواط العلیه حرام می شود . پس این دوستمان بداند که بنا به حتیاط واجب نباید خواهرشان هم با همین شکلک دیده شوند !

حالا اما اگر با اسم حیوان آمدیند برشان خرده نگیرید وطی با حیوانات سنت است

از همین جا هم برای این برادر ایمانیمان سلام می فرستم و پیداست از خانواده ای دوست دار اهل بیت هستند . خصوصا خواهر و مادرشان که از عاشقان اهل بیت و نایبان بر حقشان هستند
انشاالله در راه ولایت هزینه شوند البته با علائمی که از ایمان و نورانیت ایشان پیداست تا به حال شده اند و امید است که بیشتر بشوند و قیمت صیغه ی شان بالا برود و بشود نصیب ولایت و ثوابش را ببرد سید کاظم میری این بنده ی مومن خدا و غلام ولایت

[Reply]

دو کلمه از عروس مادر پولی … تو زر نزنی می میری ؟ وطی الممالک …

[Reply]

دوستان من!! از اابتدا تا کنون انسان بیش از 1000 خدا افریده که الله فقط یکی از اونهاست!! پس این دوستانی که ادعای بی اللهی میکنن زیاد باما فرق ندارند !! ما به 1000 خدا بی اعتقادبم انها به 1001 خدا،
اگر منطقی فکر کنیم اعتقاد بی دلیل باعث کشتار هست!! چون تعصب میاره!حتی تعصب به کومونیسم… فرقی نداره! در مورد زرتشت هم همین بود! ایرانی ها قبل از حمله ی اعراب چیزی از جنس انچه ما تجربه میکنیم را تجربه کردن!
بیایید بی تعصب و ازاد فکر کنیم!! حتی بدون تعصب به کوروش

[Reply]

آقا جون همه حرفای منو زدی ، دمت شدیدا گرم که هر چی میکشیم از این اسلامو طرفدارای احمقش می کشیم

[Reply]

دوستای گلم! متنو خوندم ولی برای کامنتها وقت نبود! در کل خوب بود اما یک چیزی همیشه اذیتم میکنه، اسلام ستیزی رو با عرب ستیزی قاطی نکنیم، نژادپرست نباشیم، شاید خیلیهامون از زور نفرت از اسلام از هرچی عرب و کلمه عربیه بدمون بیاد ولی اون چیزی که من از تاریخ اسلام فهمیدم اینه که تمام اون بلاهایی که عمر و علی و نوچه های دیگه محمد سر ما آوردن قبلا خود مکان جور کن ش سر عربهای عربستان آورده بود. انصاف نیست آدمهای باشرفی مثل ابوجهل و امیه و ام قرفه که تا آخرش زیر بیرق اون هولو فروش نرفتن و جونشونو سر این کار گذاشتن فقط به خاطر اینکه عرب هستند فحش بخورند. باور کنید اولین قربانی این دین هویجی خود عربهای بدبخت بودند

[Reply]

دمت گرم محشر نوشتی خیلی با حالی
تا حالا تو عمرم به هیچ کس شعری انقد نخندیده بودم که به این کامنت مسخره از یه الاغ عرب پرست نشان شجاعت لیس عربا و از اون بدتر هولو کشای بابا نا معلوم خندیدم:

تو با چشم خودت دیدی پیغمبر به عایشه 9 ساله هم رحم نکرد !؟!؟!؟!؟!؟
الاغ عزیز آدمی که نصف شب می خوابه نصب شب رو هم به عبادت مشغوله صبح هم همش مردم رو هدایت می کنه کی وقت داره بیاد عیاشی و فلان بازی کنه !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

انگار شوهر یه زنی تو جنگ شهید شده و پول نداره بچه هاشو بزرگ کنه، پس فردا میخواد بره جندگی کنه پیامبر می اومد با اون ازدواج می کرد عین زنش خودش خرجشو می داد و نمی ذاشت بره دزدی کنه. بهشت هم خیال شوهرش راحت بود که همسرم رو به محمد “امین” سپردم !!!!!!!!!!!!!!!!!
خاک بر سرت کنند احمق تو معلومه ایرانی نیستی یه قطره خون ایرانی تو رگات نیست آخه من پی پی کردم دهن همون محمد مکان جور کن خب مجبور بود همه دخترا و ززنا رو زن خودش کنه؟ اینا حرفای کس شعر شما عرب پرستاست آخه گوه تو روح همشون کنم دیوث اینا به جز حروم زادگی چی آوردن تو مملکت ما؟ ها؟ برو 4 تا کتاب بخون شاید آدم بشی همه ی دانشمندامون هم از این عربا و پیامبر هولو کش مادر رئیس شن متنفر ودن برو سرگذشت ابن سینا رو بخون می فهمی باز هم درود به کورش بزرگ (نه کبیر) پی پی کردم به هر چی لغته عربیه

[Reply]

ایرانی Reply:

ریدی به هر چی لغت عربیه ؟
حافط و سعدی و مولانا و اینا که همه شعراشون عربی بود
حتی اسم کتابهاشون هم عربی بوده
کتابهای مولانا که همون فیه ما فیه، سیر العباد الامعاد
سنایی هم چند تا آیه قران رو عین تو شعرهاش نوشته
با کلمات عربی دیگه
کس نگو لطفا

[Reply]

هزاران آفرين بر نكته سنجي شما.
بذار تازيان عصباني بشن تا كونشون گشادتر شه.

كير تو كس عايشه و حلق محمد با هم

[Reply]

متاسفم که جوانهای ایران به این روز افتادند ،پرخاشگری ،اعتیاد،هرزگی،دله گی،سطحی نگری،سو استفاده گری(ازهر روزنی برای عقده گشایی استفاده کردن) جدا ما ایرانی ها در طول تاریخ چیزی برای افتخار کردن داریم (بی خیال چند تا استثنا بشید)ریا دروغ نیرنگ فریب فرصت طلبی آدم فروشی خیانت عهدشکنی و …لطفا آرام باشید همان عربهای سوسمار خور پله های ترقی رو دارند سریع طی میکنن ما هنوز حرفامون با 100 سال پیش فرقی نکرده ول کنید اینقدر به اسلام وباور های (هرچند غلط عموم)گیر ندید عاقلانه رفتار کردن گفتار کردن فکر کردن (چیزی که زرتشت بدان معتقد بود که جامعه ایرانی فقط به آن نیاز دارد ،ایرانی با استعداد پس از 2500 سال هنوز آنرا نیاموخته!!!)تنها راه پیشرفت می باشد البته با صبوری تحمل و نجابت بخرج دادن

[Reply]

متاسفم که جوانهای ایران به این روز افتادند ،پرخاشگری ،اعتیاد،هرزگی،دله گی،سطحی نگری،سو استفاده گری(ازهر روزنی برای عقده گشایی استفاده کردن) جدا ما ایرانی ها در طول تاریخ چیزی برای افتخار کردن داریم (بی خیال چند تا استثنا بشید)ریا دروغ نیرنگ فریب فرصت طلبی آدم فروشی خیانت عهدشکنی و …لطفا آرام باشید همان عربهای سوسمار خور پله های ترقی رو دارند سریع طی میکنن ما هنوز حرفامون با 100 سال پیش فرقی نکرده ول کنید اینقدر به اسلام وباور های (هرچند غلط عموم)گیر ندید عاقلانه رفتار کردن گفتار کردن فکر کردن (چیزی که زرتشت بدان معتقد بود که جامعه ایرانی فقط به آن نیاز دارد ،ایرانی با استعداد پس از 2500 سال هنوز آنرا نیاموخته)تنها راه پیشرفت می باشد البته با صبوری تحمل و نجابت بخرج دادن

[Reply]

کرد و لر و فارس پس عموهای وفادار | November 23rd, 2009 at 3:13 pm

هویجم دهن علی،حسن،حسین،ابوالفضل،صادق کلمده عوضی،اخرش مهدی گور به گور شده… که همینا مملکت ایران و مردم ایرانو به گا دادن،2400 ساله هنوز این اسامی لعنتی شون رو باید بشنویم،هویجم تو اسلام،تو شیعه ….
زنده باد ایرانی خالص و پاک اریایی،فارس و کرد و لر

[Reply]

آي دلم خنك شد دمت گرم ايراني

دوستاني كه عاشق كير عربا هستين آلاغا يابوا

ديگه فحشم تموم شد اگه وقت نداري يا سواد

خوندن تاريخ طبري و مسعودي و غيره رو

نداريد به حرفاي گرم استاد بهرام مشيري گوش

بديد تا اين آخر عمري احمقانه كه زندگي

كرده ايد لااقل احمق و نادان از دنيا نريد

اونايي كه زيادي از حسين و علي و محمد

طرفداري ميكنند لابد از نوادگان اونان ديگه

يه زماني مادرشونو گائيدن عين اين دوره

زنده باد آزادي جاويد ايران زمين دور باد

استبداد

مرگ بر حكومت اسلامي

[Reply]

کرد و لر و فارس پس عموهای وفادار | November 23rd, 2009 at 3:30 pm

هویجم دهن علی،حسن،حسین،ابوالفضل،صادق کلمده عوضی،اخرش مهدی گور به گور شده… که همینا مملکت ایران و مردم ایرانو به گا دادن،1400 ساله هنوز این اسامی لعنتی شون رو باید بشنویم،هویجم تو اسلام،تو شیعه ….
زنده باد ایرانی خالص و پاک اریایی،فارس و کرد و لر

[Reply]

mohammad ageh emrroz zendeh bod meshod yeh gohi mese khameniee… alln bejorm jenayat aleyeh basharit mohakemeh meshod.. eslam tokhmi tarin eteghadi keh faghat bedard arabay gilas khol mekhoreh.. vaghti mohammad beh khosro parviz payam dad keh bia mosalmon shoo va khoday yekta ro beparast, khosro parviz goft ma hezar sale keh darim meparastim.. shoma behtar hamin karo bekonid.. ena bar aks ghoran keh hamash gilas sher tarikhe maktobeh… hich vaght shodeh beporsid keh mohammad to 23 resalate kirish chand nafar ro gilasht… akheh ean cheh khodaee keh enjori dastor medeh… tasob bacheh moslmona faghat baese hadar dadan omre khodeshon meshe…

zende bad IRAN…

[Reply]

من اگر بگویم اسلام خوب است ولی من میخواهم دین دیگری را اختیار کنم ، خوب چون پدر و مادر من مسلمان هستند یا بودند من مرتد فطری هستم و باید کشته شوم . آقای ایرانی لطفأ توجه کن ، صرفأ برای اینکه من یک دین دیگر دوست دارم آخوند و اسلام من را میکشد ولی من حق ندارم که بگویم اینجای قرآن با عقل جور نیست چون اگر بگویم کافر هستم و باز مرا باید کشت. آی ر… به این اسلام به این دین به این پیغمبر به این امام به آن خدا ییکه تمام کسب و کارش را ول کرده و ١٧ آیه بر این عایشه ج… زن پیغمبر میفرستد. در مورد آن دوست عزیز که اسم آن خانم را پرسیده که پیغمبر پدر ، شوهر ، برادر ، و عمویش را در روز کشت و شب آن زن بد بخت را به رختخواب برد هست : صفیه دختر حیّ بن اخطب ( یهودی ) و زن کنانه بن ربیع که از رؤسای خیبر بود . من آن انگشتانت را ماچ میکنم ، آن دستانت را می بوسم بنویس . باز هم بنویس

[Reply]

به نظر میاد این آقای ایرانی بی مطالعه مطالب مینویسد. کجای قرآن گفته زمین گرده ؟ در هر جا که صحبت از زمین شده میگوید صاف مثل فرشه بابا جان . این آیه را به خوان : سوره بقره آیه ٢٢ « آن خدائی که برای شما زمین را مانند فرش بگسترد و آسمان را بر افراشت ….» کجای این گرده عزیز ؟ در مورد خورشید گفتی . سوره رحمان آیه ٥ : « خورشید و ماه با حساب معین با هم به گردشند » ایه دیگر سوره بقره آیه ١٨٩ « ای پیغمبر از تو سؤال کنند که سبب بدر و هلال ما چیست جواب ده که در آن تعیین اوقات عبادت حج و معاملات مردم است و …. » سوره رعد آیه ٣ : « و اوست خدائیکه بساط زمین را بگسترد و ……‌ » این آیه ها را خوب دقت کنید عزیز . سوره واقعه آیه ١٧ : و پسرانی که حسن و جوانیشان ابدی است گرد آنها به خدمت میگردند (١٧) با کوزه ها و مشربه ها و جامهای پر از شراب ناب (١٨) نه هر گز دردسری یابند و نه مستی عقل و رنج خمار کشند (١٩) و زنان سیه چشم زیبا (٢٢) که در لطافت چون در و لؤ لؤ مکنونند بر آنها مهیاست (٢٣) و فرشهای پر بها و زنان زیبا (٣٤) که آنها را ما بیافریدیم (٣٥) و آنها را باکره گردانیدیم (٣٦)
خوب عزیز خدائی که برای شما پسر می آورد ، اسمش چی ؟ خدائی که برای شما خانم می آورد ، چی ؟ من اسمش را نمی گویم شما خودتان بفرمائید . چون به مقدسات شما توهین میشود . آقای ایرانی این حرفهای آخوند های ک… را ول کن . تا به حال شده یکی حرفی به شما بزند و شما ازش بپرسی منبع اطلاعات کجاست ؟ اگر من آخوندبودم یکی از این آیه را برایت میخواندم ؟ محاله ، حالا از کجا میدونی که من این آیه ها را از خودم در نیاورده ام ؟ راهش این که یک کتاب قرآن ترجمه مهدی الهی قمشه ای را بخری و نگاه کنی که آیا من به شما راست گفتم با دروغ . آیه ها را نوشته و زیرش هم ترجمه فارسی را نوشته . موفق باشی

[Reply]

کامنتها را خواندیم ، بسی حال کردیم

روح شاه خائن که مملکت را سپرد دست این کثافتها ایشالا همیشه در عذاب باشه

[Reply]

Anonymous Reply:

دوست عزيز
كي گفته شاه مملكت را سپرد دست اين ها – اواخر سال 57 شاه كه متوجه شد اعتراضها خيلي شديد شده ساواك رو تعطيل كرد و كله گنده هاي اونا رو هم محاكمه كرد بعدش هم يكي از زندانيان سياسي سابق رو كه همون دكتر شاپور بختيار بود به پيشنهاد مشاور هاش به نخست وزيري رسوند و بعد هم خودش از كشور خارج شد در حاليكه بيماري اش هم لحظه به لحظه وخيم تر مي شد به اين اميد كه شرايط آرام تر بشه – از اين فرصت خميني نهايت استفاده رو كرد و بخاطر بي تجربگي و خامي دولت بختيار تونست به ايران برگرده و دولت او رو براندازي كنه. با عوامفريبي تمام احزاب سياسي از جمله مجاهدين خلق توده اي ها ملي گرا ها و بقيه رو متحد كرد تا تونست توي دهن اون دولت بزنه بعدش چهره واقعي خودش رو نشون داد و طي چندماه همه رو يكي يكي از قلع و قمع كرد. ميدونيد چرا؟ به خاطر اين كه توده هاي مردم ما قرن هاست كه چشم به دهن آخوندها بسته اند. هر چي ميكشيم از اين ايدئولوژي قهقرايي اسلام عزيز است كه مردم ما اين همه در ناآگاهي به سر مي برند انقلاب 57 مي تونست بهترين فرصت براي تثبيت دموكراسي براي هميشه در ايران باشه اما افسوس كه آن انقلاب به تاراج رفت . پس كسي مملكت را دست اين ها نسپرد بلكه اونو قاپيدن به كمك ناآگاهي مردم

[Reply]

ابولفضل رفت اب بیاره
یکدفه افتادو دمش کنده شد
گله پر از خنده شد

[Reply]

دوستان،

من ۱ نظر دارم،،برای اینکه ثابت کنیم از دین کثیف اسلام بدمون میاد، بیاید که هر کسی‌ که ۱ وبلاگ داره کنارش بنویس هویج خر تو اسلام.

چی‌ فکر می‌کنید؟؟

[Reply]

ایرانی Reply:

میشه بگی از جه دینی خوشت می اد؟
اصلا دینت چیه؟

[Reply]

آتئیست Reply:

من بلاگ ندارم ولی هویج خر تو اسلام… ضمنا من به هیچ دینی اعتقاد ندارم. مسلمون زاده ای هستم که ۸ سال نمازش ترک نمیشده. حالم هم از هر چی مذهب هویجیه به هم میخوره. هویج تو اسلام و محمد و خدا

[Reply]

ما ایرانی ها همیشه باهم مشکل داشتیم و داریم، اصلا هم حل نمیشن. از اون آشوریها و آریایی هاگرفته تا الان. همیشه در حال جنگ تغیان شورش خون خونرززی بودیم. نشد مثل یک ملت متحد کنار هم باشیم و به هم احترام بزاریم. اگه قرار تا ابد اینطوری باشیم واقعا برای ایران و ایرانی متاسفم و همچنین برای خودم که بگم ایرانیم. ولی راست گفتن: سالی که نکوست از بهارش پیداست، سرزمینی که مردمش سالها خاکش رو با خون آبیاری کردن، باید هم سرنوشتش این باشه.

[Reply]

برام خیلی جالبه که آدمایی که خودشونو روشنفکر میدونن (که البته روشنفکرم هستند) چرا هنوز بار سنگین تعصبات رو به دوششون میکشند.بله! شما درست میگید اسلام چنین و چنان کرد و پر است از ظلمت و گمراهی ولی چرا شما که داعیه گذر از تعصبات را دارید خودتون تو تعصب اونقدر جلو میرید که به دیگران فحش بدید یادتون باشه که اعتقادات هر کسی برای خودش عزیزه و نقد اون باید طوری باشه که به اون برنخوره الان دیگه امام حسن اون مرد زنباره نیست بلکه در ذهن من یک انسان مقدس و معصومه و شما اگه میخواید فکرم رو اصلاح کنید باید با زبان من باهام حرف بزنید در ضمن من که نفهمیدم مدیر سایت چرا اینقدر دوس داره که حرفای رکیک بزنیم در هرحال تفکر درست با این تعصبات جور درنمیاد.

[Reply]

:کامنت بزارین


لطفا از کلمات رکیک با خلاقیت استفاده کنید، با تشکر

Name:
Comment:
Mail:
Website:

گرداب. www.gordab.com